Die is echt bizar en de filmpjes die hij creëerde vind ik prachtig.
Grand Seiko has announced two models celebrating the 20th anniversary of the 9R Spring Drive calibre
The SBGA497 is a limited edition of 1500 units with a pink snowflake dial inspired by the dawn light on the snow of the Hotaka Mountains. It has a titanium case measuring 41 x 12.5 x 49mm
The SBGE305 is a limited edition of 1300 units with a deep red dial and black 24 hour bezel. The dial is inspired by the vivid sunrise as it illuminates the steep landscape of Japan’s Hotaka mountain range in summer. It has a stainless steel case measuring 40.5 x 14.7 x 49.7mm and utilizes the 9R66 GMT Spring Drive calibre.
Even afwachten hoe de wijzerplaat kleuren er uit gaan zien " in het echt "…
Ik hou wel van een subtiele roze dial, maar dit lijkt minder Japanse zen-meditatie en meer Barbie op een suikerspin-high. Hopelijk is hij in het echt genuanceerder.
Seiko is net iets te laat voor de premiere van de Barbie film🤣
Kom, kom, niet zo bang voor roze. Je moet het wel weten te dragen. Elvis had ook een roze Caddillac.
Die gaf hij aan zijn moeder…
En een dertien jarige bruid. Ik heb niks tegen roze. Wel tegen Elvis.
Haha, fair enough.
Hoho, ik voerde Elvis enkel op als bewijsmateriaal dat je roze met enige nonchalance kunt dragen
Helemaal mee eens hoor, ik zit al jaren verlekkerd naar de SBGA443 te loeren. Maar deze miste (op die foto’s tenminste) de verfijning van de Sakura bloesems. Ik hoop nederig mijn ongelijk te moeten toegeven, want dan kan ik weer een GS bij op het langetermijn verlanglijstje slingeren…
Die met het goud zijn wel nice
Impreza al the way
Pak dan die gast.
Ehm, die maakt leuke muziek en heeft ook geen kinderen getrouwd… maar zijn stilo heeft minder met nonchalance te maken, hij neemt het bloedserieus en the way to go in dit geval natuurlijk. De gemiddelde HF-er komt daar op klaarlichte dag niet mee weg schat ik in.
Om ontopic te gaan; Ik zie 'm ook geen GS dragen… veel te saai voor hem!
Spuuglelijk die Rolex…
Seiko has announced four Astron models with the theme of “Starry Sky”. All models have blue dials with a star pattern, golden colored accents, and black cases and bracelets.
Allemaal titanium!
Kijk ik er overheen ?
De cabochon ?
Fotootje toegevoegd