Grand Seiko is toch niet van Seiko?
CMIIW
Inderdaad jammer van de prijs, $3800 is te hoog. Ook via de grijze import blijft het een prijzig horloge.
Ah - goed gevonden! Wow… erg aantrekkelijk horloge!
De STGF385 zou haar goed staan en zou 'm zo voor haar kopen. Maar ze weigert iets anders te dragen dan haar Apple Watch. Voor mij is de SBGX355 iets te netjes en braaf. Zou ik te weinig dragen. Maar op zich wel 'n mooi horloge. Zo en nu ga ik even die Bob Dylan plaat omdraaien.
Seiko has announced four models with a geometric pattern on the dial. The SSB445 has a blue dial, and the SSB446 has a black dial and golden colored case. Both have stainless steel cases measuring 43 x 11.6 x 50.4mm and utilize the 8T63 quartz chronograph calibre. The SUR559 has a blue dial and the SUR560 has a black dial with a golden case. These models have a stainless steel case measuring 39.5 x 9.8 x 46.7mm and utilize the 6N76 quartz calibre.
Detail wijzerplaat met het patroon:
Oh jazeker wel. Je hebt de Seiko Group, waaronder je Seiko Instruments vindt met NH35 uurwerken en zo, voor OEM business, dan heb je Seiko Group Corp waar je ook de mechanische horloges vindt, inclusief de Grand Seiko, en tot slot de Seikō Epuson Kabushiki-gaisha tak, oftewel Epson, waar je de quartz en spring drive uurwerken vindt, ook van GS.
De Micro Artist studio is in principe jaren lang een soort bezemkast van het Seiko Epson gebouw geweest. De nieuwe studio met dat houten gebouw en zo is aan de Seiko Group Corp gelieerd. Orient is ook een divisie van Seiko Epson.
Die gasten maken alles van contactlenzen tot semi-conductors tot printers aan toe.
Dat is overigens niet anders in de Swatch Group, dat is ook een industriële gigant die de vingers in allerlei micro-component en micro-electronische papjes heeft.
En kijk eens… ze hebben zelfs bij 1 van hun kantoren, een tuin aagelegd, en dat lijkt op…
Juist een movement
"’
The blued seconds hand provides a gentle dose of contrast that most fans should appreciate,
“”
Blauw, aldus fratello:
Dat doet hitte geblauwd vermoeden, een hele geruststelling. Nu nog een dopje
Dat staat voor hittegeblauwd, niet enkel blauw getint. Maar misschien wist je dat wel en hang ik de wijsneus uit…
Ik had de tekst van Fratello niet gelezen, blued it is!
Edit: wijsneus!
Daar hoopte ik ook op, maar dat werd 'm niet vanavond
Zijn geloof ik wel heel goede auto’s. Maar mooi zijn ze niet. Eigenlijk een beetje net als dat horloge.
Ondanks dat ik een prachtige Impreza 555 heb gehad, vind ik dit er heel goedkoop uitzien.
De auto is de bom.
Seiko heeft prachtige horloges.
Laat ze het maar zo houden