Nieuwe Seiko modellen 2024. Nu zijn we link!

Vind het wel mooi :yum:

1 like

Mooi hoor. Tranentrekkend slechte spot en reclamefilm, maar mooi horloge. Coole kleur. @Hotseflots: Dit is cooler dan die Timex. :slight_smile:

1 like

Ik gooi er ook nog een bamboo filmpje in:

Het is stil met nieuwe Seiko releases…

5 likes

opvallend stil
:ninja:

2 likes

Even testen of Chris

Fate_Amenable_To_Change

nog bij ons is :rofl:

Citizen Japan has announced a pair of Attesa models. These are the black dialled CB0286-61E and blue dialled CB0287-68L. Both models have orange accents on the bezel and crown. They have Super Titanium cases measuring 40.6mm in diameter and 10.6mm thick, and utilize the H145 Eco-Drive calibre with radio sync capability.

7 likes

:face_with_monocle:

1 like

Vind ik ook best 'n mooi horloge! Maar zal wel behoorlijk aan de maat zijn. Of valt dat mee?

Edit: eerst even verderlezen @TagEd! Oh, formaat valt mee.

1 like

daar kun je hele leuke grappen mee uithalen
in den beginne van mijn ecommerce ontdekte ik dat er volop gelinked werd naar mn website en in die tijden betaalde je flink voor dataverkeer,
na enig geknutsel gingen deeplinks toen naar een andere afbeelding…grinnnn

2 likes

SBGX355 is aangekondigd. Ik upload voor de zekerheid geen foto, maar je kan het op Instagram zien. Wat een prachtig horloge:
37mm
10mm dun
HAQ uurwerk
Snowflake dial

6 likes

Ik kan niks vinden onder dat referentie nummer.

Edit:
Gevonden bij de officiele Grand Seiko pagina. Het is dus precies de SBGX261, maar dan met dnowflake dial! Heel mooi!

Toch blijf ik “rechte” indices mooier vinden dan deze driehoek achtigen zoals bij de 12, 9 en 6.

Onder tags bij zoeken op Instagram

10 likes

Kleur lijkt overigens wel titanium… Dat zou helemaal te gek zijn!

De secondewijzer lijkt paars gelakt, het zal toch niet? Het is een prachtig horloge, maar dat ding wat je de hele tijd ziet bewegen ziet er hier niet uit.

Nu maar hopen dat het aan de render ligt. :laughing:

1 like

Thanks! Matige render weer van GS. Ben erg benieuwd naar de foto’s hiervan.

Hoe bestaat het toch dat zo een perfectionistisch bedrijf dit laatste stukje van de keten zo verwaarloost?
Zijn deze renders gevolg van hierarchie en slaafse volgzaamheid of resultaat van een sluw marketingplan waarbij het verschil tussen de presentatie en het daadwerkelijke product zo groot mogelijk moet zijn? :thinking:

1 like

Ik heb oprecht geen idee :sweat_smile: ik vind het metaal van de kasten er ook altijd zo lelijk uitzien op die renders.

1 like

Hmm, bij snowflake dials is dat voor mij nog nooit geweest. Die vind ik op renders wel aardig, maar irl helemaal niks. Te complex voor mijn simpele grijze massa waarschijnlijk.

1 like

Mooi horloge, mooi formaat (Snowflake was altijd te groot voor mij), maar ze hebben de prijs te hoog gelegd ($3800). Voor dat geld ga ik wel weer in het mechanische territorium winkelen of leg ik een klein beetje bij voor een SD.

Daar heb je blijkbaar helemaal gelijk in! (Grand Seiko op Instagram):

1 like