Mijn mods doen het beter
Het lijken wel door A.I. gegenereerd
afbeeldingen met behulp van
Photoshop.
AI.
Artificial Intelligence…
Yep.
Waarom post je die rommel hier? Dit is geen Seiko release in 2024.
Het is al erg genoeg dat ik me tijdens m’n werk met generative large language modellen bezig moet houden, maar om dan een Seiko topic zo te vervuilen… Het is toch al erg genoeg dat ze allerlei trein-releases doen?
Inderdaad… Dit lijkt gewoon posten om het posten…
De bedoeling van dit topic is toch discussie, gezellig kletsen over nieuwe modellen, ook als ze ver in de toekomst liggen…
Modellen die in de toekomst liggen en voorspeld zijn, geen modellen die door een computer zijn gecreeerd en hoe de computer denkt hoe de modellen er uit zouden gaan kunnen zien.
Het visualiseren en voorspellen van toekomstige modellen lijk me wel een legitieme item om te bespreken in dit topic.
Dat we niet alles mooi vinden is volgens mij geen reden om het niet te doen
Laat A.I. gegenereerde horloges een eigen topic krijgen.
De getoonde horloges hebben niks met (toekomstige horloges van) Seiko te maken.
En daarom hoeven ze niet in dit topic.
Dit is een nieuw modellen topic, niet een topic dat gaat over hoe Seiko’s in de toekomst eruit zouden kunnen gaan zien. Laat daar maar een nieuw topic over gestart worden. Ik volg dit topic vanwege modellen die ik eventueel interessant vind om aan te schaffen. Niet om te zien hoe modellen er mogelijk uit zouden kunnen gaan zien. Dan kan men hier allerlei soorten rotzooi plempen.
Rustaaaaaaaaaaaaaaggghhhh
Doe maar niet.
Puerto Rico
Ik discussieer graag over wat Seiko dit jaar daadwerkelijk gaat doen. Sterker nog, ik stel specifiek jouw speurwerk op prijs.
Maar AI gegenereerde meuk ligt niet in de toekomst, dat is gewoon AI gegenereerde meuk. Iedere mafkees met een Dall-e account en vijf minuten tijd kan zich het klipklep genereren, maar dat maakt het geen Seiko 2024 release.
Nice
Seiko Australia proudly announces the launch of the ≪SEIKO BIRTH & REBIRTH≫ exhibition, commemorating 100 years since Seiko introduced its first wristwatch with “Seiko” on the dial, signifying the beginning of the Seiko brand.
Wat is nou
Birth & Rebirth?
Nou,
Top designer Takahashi geeft een voorbeeld:
Seiko’s top designers moet je ruimte geven om nieuwe Seiko modellen te creëren.
Hier wat info over de 2024 editie