Gek genoeg ga ik nu toch de White Birch meer waarderen. Ik vind de SLGW003 wat blote billerigs hebben met die smalle bezel en de smallere indexen. Ook de horizontale berkenbast zie ik liever verticaal. Even los van het uurwerk dat bij de SLGW003 natuurlijk geniaal is.
Deze is heel heel lekker!
Buitenkant
Buitenkant: | 18K roze goud Achterkant: 18K roze goud en saffierglas |
---|---|
Specificaties achterklep: | Doorzichtige schroefbodem |
Glas materiaal: | doos saffier |
coating: | Interne anti-reflecterende coating |
Afmeting behuizing: | Breedte 36,5 mm Hoogte 42,7 mm Dikte 11,7 mm |
Bandbreedte: | 18 mm |
Band materiaal: | krokodil |
NIEUW
SBGW306
Inderdaad, it!
Weet iemand dit? En wanneer we nieuwe releases van Seiko mogen verwachten?
Dit is post 715 in een topic over nieuwe Seiko modellen in 2024. Zou me niet verbazen als er meer dan 50 nieuwe modellen gepost zijn.
Als Seiko op W&W zou staan voor alle nieuwe modellen 2024 hebben ze net zo’n grote stand nodig als de rest bij elkaar.
Ja, ik heb ergens een keer gelezen dat Seiko er voor dit jaar voor heeft gekozen alle releases te spreiden over het jaar. Dus verwacht iedere maand wel iets van iedere collectie.
Vorige maand hebben ze natuurlijk ook al de SPB een update gegeven. En vorige week hebben ze de Seiko 5’jes een revival gegeven.
Klopt, ik verwachtte alleen ook een aantal nieuwe modellen gedurende w&w.
In het verleden kwamen ook het hele jaar door modellen uit en dan ook nog eens op Baselworld.
Maar goed, nu dus niet meer. Bedankt voor het bevestigen!
SBSA265 LE 300
Japanese retailer TiC TAC has announced an exclusive Seiko Five Sports model, the SBSA265.
SBSA267 LE 300
Japanese retailer On Time Move (a Citizen company) has announced an exclusive Seiko Five Sports model, the SBSA267.
Zoek de verschillen… ik begin
DE PRIJS
SBSA263 LE 300
Japanese retailer The Clock House has announced an exclusive Seiko Five Sports model, the SBSA263.
De secondewijzer van de SBSA is anders dan van het reguliere model…
Tweede verschil gevonden; bezel.
Het had misschien ook beter geweest als ze zelf de verschillen hadden opgenoemd.
Indexen… en de pepsi lijkt een matte ipv sunburst plaat te hebben
Bijna 5 verschillen!
Case back?
Bij aankoop van bovenstaande SBSA limiteds krijgt u een paar speciale
SEIKO 5 sokken cadeau:
Dat krijgt u niet bij aankoop van de reguliere modellen!
28.9 K.
Maar dan heb je ook wat: