Lekker retro!
En die bracelet draagt lekker weet ik van m’n vintage Seikootjes.
Blijft over de prijs. €1250 die kant op vind ik m wel waard. €3200 absoluut niet.
Indien betaalbaar zou ik de witte nemen.
Lekker retro!
En die bracelet draagt lekker weet ik van m’n vintage Seikootjes.
Blijft over de prijs. €1250 die kant op vind ik m wel waard. €3200 absoluut niet.
Indien betaalbaar zou ik de witte nemen.
Een echte King Seiko Turtle
Wel fitting met de birthplace van King Seiko.
Japanese retailer Journal Standard has announced a new exclusive Five Sports model. The SBSA275 has an olive green bezel insert and gray dial. It has a mid-sized stainless steel case measuring 38 x 12.1 x 44.2mm and it utilizes the 4R36 automatic calibre.
Mooie kleuren combinatie
Toffe combo. Mooie maat.
De wijzerplaat (donker groene) en indices doen het echt heel goed voor me. Maar de kast is… Niet mijn ding. Hij’s wel lekker plat
Je weet dat je Seiko in realtime moet zien.
Ziet er heel gelikt uit, maar dat maG ook wel voor 3K+
Ik wil iets anders : 62MAS
Dat weet ik. Maar ik vind de vorm van de case gewoon niet mooi. Ga ik in het echt ook niet mooier vinden.
Marinemaster for the win.
Effe kappen! Ik moet dat helemaal niet willen. Ook al wil ik het wel. Dat gezegd hebbende, de SPB453 blijft ook wel erg aantrekkelijk en scheelt ook nog eens twee ruggen.
Appels met peren, ik weet het, maar ik vind dit echt een hele leuke C-shape voor het geld. Erg basic uurwerk en mineraal glas maar de kast en de wijzerplaat zijn van een verassend hoog niveau.
Helaas alleen in deze kleur en in het blauw en bij mijn weten niet in het wit
Oh ja, en het is geen Seiko
Inderdaad!
Mooi, maar prijzig. Dat begint zowat de standaard te worden bij veel nieuwe releases.
De releases zijn niet prijzig. Jij bent een kniepert. Of een sfeerspons.
Niet alleen dat, hij was óók ruim 3k als ik mij niet vergis. En inmiddels weer enkele jaren geleden geïntroduceerd. Daarna volgden “goedkopere” modellen.
Seiko has announced a new addition to the Presage Craftsmanship series. The SPB445 (SART003 JDM) features a “Hakuji” dial that highlights the pure white color of the porcelain material through an application of transparent glaze. The dial has a recessed inner ring and a 24 hour sub-dial. The stainless steel case measures 40.6 x 12.5 x 49.1mm and it utilizes the 6R5H automatic calibre.
Méér fotos en prijs volgen.
Belachelijk. Met een subseconde zou deze geweldig zijn… maar helaas.