Snap je opmerking helaas,
denk er nog steeds aan en het word nog erger, wat een (stront)kleur
Nondeju, wat mooi.
Voorkeur voor de blauwe!
Over de afwerking had ik geen opmerkingen, het is een fijnere linnenstructuur dan mijn SPB355 Alpinist.
Het is alleen de kleur die wat raar overkwam, ik zou zeggen dat rood koper misschien mooier is.
Ik zou de echte foto’s respectievelijk daglichtvideo’s even afwachten. Grand Seiko kleur is zelden wat je denkt, laat staan wat het op renders lijkt.
Hmmm. Da’s geen leverpastei, en ook geen schijt. Maar ik vind andere kleuren Kirazuri mooier, waaronder de witte SBGA465.
Eens, het lijkt eerder op kattenvoer
Dit maakt het weer eens goed duidelijk dat de product renders van Seiko niet representatief zijn voor het eindproduct.
Iemand het horloge omdoen en op een zonnige dag het park in sturen met een fototoestel ziet er al beter uit.
The Japanese Online Grand Seiko Boutique is offering a couple of models that were previously only available in other regions.
The SBGM241 Tōgè
has a green dial, stainless steel case measuring 39.5 x 13.7 x 46.9mm, and utilizes the 9S66 calibre.
The SBGW279 Oruri
has a blue dial, stainless steel case measuring 37 x 11.7 x 44.3mm, and utilizes the 9S64 calibre.
Prijsjes zoeken we nog op…
Groen USD 5.200
Blauw USD 4.600
Feitelijk zijn het bestaande, oude modellen, opnieuw gereleased in andere werelddelen…
Die groene GMT vind ik heel fraai! Maar inderdaad was deze volgens mij al verkrijgbaar.
Het is dat er GS op staat, maar als het Seiko was geweest zou ik het ook geloofd hebben….
Waarschijnlijk zie je het verschil wel als je die inbje hand hebt, of een goede foto/filmpje ziet.
Ja, ja, maar da’s géén Seiko, hè
Nee dat was mij ook opgevallen. In het filmpje wat je poste hadden ze het over de mooiste kleur blauw. Dan wint wat mij betreft deze The Citizen het op dat vlak (en een aantal andere vlakken trouwens ook).
Voor een GS zou ik zelf voor een andere gaan, één met een typische GS kast of wijzerplaat dan wel niet springdrive.
Dat is ook zo.
Ik heb gekozen voor een kort k#t filmpje, waar de prachtige blauwe kleur helaas niet helemaal uit de verf komt…
Thanx @Aamon
Ik heb via Google inmiddels wat foto’s gekeken, en het korte filmpje van Aamon hiervoor, maar blijf het er nog niet aan af zien. Wellicht heb je gelijk dat als ik hem irl kan bewonderen ik van gedachte verander. Maar het soort blauw spreekt me niet echt aan, wijzers vind ik ook zeer matig GS.
Een geluk voor mij: met 37mm wordt het sowieso een no-go, da’s veuls te klein voor mij.
Voor nu: mee eens.