Ik ook…
Hier en daar nog wel verkrijgbaar.
De mijne is met 15 % korting…
Of wachten tot hij binnenkort bij Siebel verkrijgbaar is.
€700 - 10% member korting = €630.
Koop 13 actie bonnen van de welbekende actie voor €32 twv €50, dan ben je voor €416 klaar
Gaat em niet worden…
Uitverkocht!
Klopt maar dat gaat ook met pieken en dalen. Eergister uitverkocht, gister weer beschikbaar.
Ze zijn er in elk geval (met wat geduld) nog steeds.
De NA/review zie ik graag tegemoet Lekker kleurtje en de enige van de drie waarbij ik de lume wel iets vind hebben.
Ik zie deze kritiek vaker. Noem me ‘excentriek’ (of soortgelijk), maar ik vind het juist wat balans geven. Ook stoort die tekst “in het echt” een stuk minder dan op de persfoto’s/renders.
Bouman Culemborg heeft er nog.
Cross Likes
Dacht ik 1e instantie ook🤔,
Totdat je het ziet…
Hij is er!
SBGH361
Japanese retailer Takashimaya in Yokohama has announced a limited edition Grand Seiko for their store. The SBGH361 has a blue dial and white seconds hand that are inspired by the clouds in the Yokohama sky in the morning and the white ships and bridges at the harbor
stainless steel case measuring 40 x 12.9 x 47mm and it utilizes the 9S85 automatic Hi-Beat calibre
Prijsje erbij:
Echt een mooie
Dit was ook mijn eerste gedachte toen ik dit horloge zag.
Héé dit lijkt wel heel erg geïnspireerd door de ochtend wolken in Yokahama en de witte schepen en bruggen die daar in de haven roesten.
Ik had zelf meer een ochtendwolken boven de haven van Yokosuka-gevoel maar dat kwam door het blauwfilter van m’n tablet dat nog aan stond!
Da’s géén
Yokohama Port morning sky, hè.
Inmiddels is ook de prijs bekend!
Space Sheriff!!! Ik heb nog ergens die pop…