Nieuwe Seiko modellen 2024. Nu zijn we link!

Ik ook…:smile:

1 like

Hier en daar nog wel verkrijgbaar.
De mijne is met 15 % korting…:smile:

Of wachten tot hij binnenkort bij Siebel verkrijgbaar is.
€700 - 10% member korting = €630.
Koop 13 actie bonnen van de welbekende actie voor €32 twv €50, dan ben je voor €416 klaar :heavy_check_mark:

3 likes

Gaat em niet worden…

Uitverkocht!

Klopt maar dat gaat ook met pieken en dalen. Eergister uitverkocht, gister weer beschikbaar.
Ze zijn er in elk geval (met wat geduld) nog steeds.

De NA/review zie ik graag tegemoet :grin::+1: Lekker kleurtje en de enige van de drie waarbij ik de lume wel iets vind hebben.

Ik zie deze kritiek vaker. Noem me ‘excentriek’ (of soortgelijk), maar ik vind het juist wat balans geven. Ook stoort die tekst “in het echt” een stuk minder dan op de persfoto’s/renders.

Bouman Culemborg heeft er nog.

De Zimbe 19 / SPB443 is een heerlijk vakantiehorloge

(Cross-post)

24 likes

Cross Likes
:blue_heart:

1 like

Dacht ik 1e instantie ook🤔,
Totdat je het ziet…:ok_hand:

Hij is er!

SBGH361

Japanese retailer Takashimaya in Yokohama has announced a limited edition Grand Seiko for their store. The SBGH361 has a blue dial and white seconds hand that are inspired by the clouds in the Yokohama sky in the morning and the white ships and bridges at the harbor

stainless steel case measuring 40 x 12.9 x 47mm and it utilizes the 9S85 automatic Hi-Beat calibre

Prijsje erbij:

12 likes

Echt een mooie :ok_hand:

1 like

:yawning_face:

1 like

Dit was ook mijn eerste gedachte toen ik dit horloge zag.

Héé dit lijkt wel heel erg geïnspireerd door de ochtend wolken in Yokahama en de witte schepen en bruggen die daar in de haven roesten.

1 like

Ik had zelf meer een ochtendwolken boven de haven van Yokosuka-gevoel maar dat kwam door het blauwfilter van m’n tablet dat nog aan stond!

1 like

Linksboven

:wink:

3 likes

Er had wel een oranje secondenwijzer op gekund…

3 likes

Da’s géén

Yokohama Port morning sky, hè.

2 likes

Inmiddels is ook de prijs bekend!

4 likes

Space Sheriff!!! Ik heb nog ergens die pop…

2 likes