Was deze hier al voorbij gekomen?
Leuk, een van mijn favoriete spelletjes van vroegâh.
Pff, komen te veel modellen uit van Seiko. Kan het niet meer volgen.
Leuk horloge trouwens
Jaman,
Ik kwam dit tegen…
https://www.solvil-et-titus.hk/en/titus_gundam
Gundam fan, yes… icm Solvil… i dunno… maar als ik de website doorloop… die knijpen ook van alles en nog wat uit…
Haha nice
Waar is de tijd
Ach, @drex, het maakt niet meer uit: vanaf vandaag 15 aug. 2024 ben ik eigenaar van alle copyrights, want ik heb zojuist het patentrecht en copyright van het oorspronkelijke begrip ‘horloge’ opgekocht.
Unzijt gewaarschouwd.
Hier nog even op terug komend:
We mogen plaatjes van Seiko’s posten die al uitgebracht en aangekondigd zijn. Beeldmateriaal onder embargo wat gelekt is voor de officiële Seiko aankondiging mocht niet. Dat was het eerlijke verhaal.
Dit had dus geen reet met copyright te maken, @Watchbezel , maar met het lekken van niet-publieke informatie.
Gezien mijn ‘luchtige’ en niet-mogelijke reactie ging ik ervan uit, dat iedereen kan zien dat het een kwinkslag was …
Sorry hoor, ik wilde niet suggereren dat het geen kwlinkslag was, maar gewoon puur even borgen dat iedereen gewoon lekker z’n gang kan gaan. Want ja, na acht maanden zonder context die grap, voor je het weet zijn de interpretatieve poppen weer aan het dansen.
Pols foto’s
Dat blauw vloekt met dat turquoise. Zo hee. Dat doet pijn aan de oogjes. Wie gooit zo’n ding dan ook in een grindbak?
From Thailand…
Ik kan een Signalblauwe GS niet serieus nemen.
Dan liever een Ahoi. Die is tenminste geïnspireerd door de helblauwe ogen van Helga, wanneer ze bibberend op een mooie zonnige doch frisse voorjaarsdag uit de Titisee verrijst na een stukske zwemmen.
Ik vind die dialkleur nou niet de moosite kleur blauw. Wel leuk, maar niet voor zo’n serieus horloge.