Nieuwe Seiko modellen 2025. This time it's personal

Ik vind het ook erg leuk om hier allerlei verschillende versies van Seiko langs te zien komen. Ondanks dat sommige spuuglelijk zijn (mijn mening) en misschien helaas moeilijk te verkrijgen zijn in Nederland. Dus blijf ze alstublieft gewoon posten

3 likes

Waarom vind je dit?
Omdat ze dezelfde modellen in andere kleuren uitbrengen?
Als dat het is vind ik het juist heel positief, soms vind je een model wel mooi maar de kleuren niet.
Ik ben ook een voorstander van hun limited editions, zo koop je toch iets gelimiteerd voor meestal dezelfde prijs.
Ik vind dat ze het heel goed doen, de manga modellen etc. moet je soms kunnen pruimen maar ik denk dat deze het in Azië wel goed doen.
Wij hebben een heel andere cultuur dat mag je niet vergeten he :slightly_smiling_face:.

3 likes

Amen to that :point_up:.

8 likes

@Aamon to that :point_up_2:

13 likes

Heerlijk al die releases.
Zou ze niet willen missen dus vooral geen filter.
Gelukkig heeft iedereen nog de vrijheid iets wel of niet mooi of zelfs spectaculair te mogen vinden.

Vooral blijven droppen die releases @Aamon dank voor je inspanning. :pray:t2:

8 likes

Wat hij zegt

3 likes

Het topic heet “nieuwe Seiko modellen”. Lijkt mij duidelijk dat deze nieuwe modellen hier dus wel thuishoren.

Het doel van dit forum is niet om het jou naar je zin te maken.

Ik, en vele met mij, zien wel graag alle releases hier terug. Waarvoor veel dank @Aamon!

14 likes

Eens!
Dank @Aamon !

4 likes

Goeie jaarwisseling alvast!

4 likes

20 likes

De beste wensen!

1 like

Jullie ook, mensen! Op naar de volgende. :+1::+1::+1:

1 like

Beste wensen allemaal!!! :champagne: :sparkler: :firecracker:

Mooie Databank 2024
:ok_hand::confetti_ball::ok_hand:

3 likes

Vorige week ook al aangekondigd door @Aamon

1 like

En dóór met de modellenregen! :grinning:

1 like

De enige associatie die ik met the Dodger heb is de Artful Dodger.

Dat gezegd hebbende, en niet wetende welke sport die mensen in Los Angeles beoefenen, ik vind het best mooie horloges, al ben ik geen fan van zwarte kasten.

2 likes

Ik dacht Football maar het blijkt Honkbal te zijn…
Bij Dodger denk ik aan het automerk en vandaar schakel ik direct door naar de Oldsmobile Rocket 88,
automobiel met de coolste motorkap ooit geproduceerd in de geschiedenis van de mensheid en ook nog onderwerp van het allereerste ‘Rock ‘n’ Roll’-lied ever, van Jackie Brenston and his Delta Cats waar Ike Turner ook in zat btw.

Waarom is de Olds 88 motorkap zo cool?
Door de raket voorop waarbij, in sommige uitvoeringen, de condenssporen doorlopen in de kap! :heart_eyes:

Maar goed, beetje off topic hoewel Seiko ook auto’s doet…
De SNEJ025 met de witte plaat vind ik het lekkerst en past ook het best bij het Dodgers tenue.

3 likes

2 likes

Lekker man, “Bo Selecta!”

1 like