Nieuwe Seiko modellen 2025. This time it's personal

Cool gedaan he, ik zou hem niet dragen maar wel nice die kleuren :+1:.

1 like

Prefereer het hele Seiko logo te verwijderen.
Leuk voor AliExpress

:see_no_evil:

Het is inderdaad geen mooi horloge maar ik denk voor manga fans wel leuk. Ik vind ook dat ze de kleuren wel mooi gedaan hebben al vind ik het geen mooi horloge.

Na groot succes van 2023, volgt 2024

Zorg dat je er bij bent:

|Date|Saturday January 11th, 2025|

|Location|Tokyo|

“Seiko 5 Sports Showdown”

Veel plezier!

1 like

Misschien is het handig om bij elke post van een nieuw release het refnr. van het horloge erbij te zetten ?
Maakt het wat makkelijker om te checken of een horloge al gepost is of niet (na een tijdje gaat dit topic ook weer groot en onoverzichteljik worden).

1 like

Da’s inherent aan het Seiko assortiment. En direct de sjeu van het merk. :slight_smile: Knotsgekke release-weken, dat gaan het worden.

1 like

Zeker!
Als het ref.nr. bekend is, wordt dat er bij gezet.

Echter bij collabs/collaboration horloges en ook bij Anime en Manga horloges ontbreekt een ref.nr.

Dan wordt de aanduiding/referentie als volgt weergegeven, ook voor zoekfunctie op bijvoorbeeld Google:

HF x Seiko of Seiko x HF

Of

Collab(oration) HF x Seiko e.d.

PADI en SEIKO zijn ( waren
?? ) ook
een langdurige collaboration.

Daarom zijn daar wél ref.nrs. van.

1 like

Mjah, maar als ik dan een nieuwe release mee te hebben gezien, dan moet ik altijd door het topic scrollen om te kijken of ie al net gepost is, vond ik frustrerend en dan heb ik er maar de brui aan gegeven. Met het refnr. erbij zou dat makkelijker zijn om nieuwe releases terug te vinden.