Deze vind ik dus wel übercool.
300 meter is perfect, 200 meter is net te weinig voor professioneel desk duiken…
Release maart 2025
SEIKO LUKIA X SNOOPY PEANUTS
75 ANNIVERSARY
LE 300 ieder.
Prijs:
Japyen 105600 ( € 650 )
Ik vind ze wel erg glimmerig, polished links, gepolijste kast. Tikje teveel voor het type horloge naar mijn smaak.
Ook die shiny bezel insert?
Vind ze wel wat weg hebben van die oude wolfraamcarbide Seiko Dolce modellen:
Die overigens erg gaaf zijn, maar voor mijn smaak te petit
Niet verkeerd! Alleen van dat willekeurig geplaatste diamantje op 7 uur krijg ik wel kriebels. Hoe verzinnen ze dat toch? En waarom?
Omega, Timex, Seiko. Snoopy is niet vies van een snabbel
NEW RELEASE:
Seiko Lukia
SSWA014
Seiko Lukia 30th Anniversary
LUKIA Grow edenworks Collaboration Limited Edition
Productomschrijving
Een prachtig gelimiteerd editiemodel in samenwerking met “edenworks” is uitgebracht
Dit is het derde model in beperkte oplage dat in samenwerking met “edenworks” is gemaakt. Het hele horloge straalt het geluksgevoel uit, terwijl de bloemen in volle glorie bloeien.
De wijzerplaat is voorzien van speciale details ter ere van het 30-jarig jubileum van het merk. Als getal dat gerelateerd is aan “30” zijn er drie vlinders ontworpen: twee op de 6-uurspositie, wat 30 minuten aangeeft, en één op de 3-uurspositie.
Hiermee vieren we het jubileum van het merk en het geluk van de dragers.
Een model geïnspireerd door de schoonheid van kleurrijke bloemen
De tonneau-vormige SSWA014 is voorzien van roze Arabische cijfers en uur- en minutenwijzers die passen bij het zachte, zijdezachte roze van de kast en band.
De indexen op 1, 5, 7 en 11 uur zijn versierd met schitterende, in het laboratorium gekweekte diamanten, wat een elegant en schattig ontwerp oplevert.
Specificaties
Beweging
Kaliber nr. 4N30
Aandrijfsysteem Kwarts op batterijen
Mobiele nauwkeurigheid Gemiddeld maandelijks verschil ±15 seconden
Aantal juwelen 0 steen
Kast/Band
Materiaal van de behuizing roestvrij
Kastgrootte Dikte: 7,0 mm Breedte: 21,0 mm Hoogte: 29,2 mm
Glasmateriaal Gebogen saffier
Glascoating Antireflectiecoating aan de binnenkant
Middenstop Eén-push-drievoudig systeem
Armomtrek (langste) 176mm
Specificaties horloge
waterdicht Verbeterde waterbestendigheid voor dagelijks gebruik (10 ATM)
Magnetische weerstand kan zijn
Gewicht 42 gram
Andere kenmerken
・Inscriptie “LIMITED EDITION” op de achterkant van de kast
・Wijzerplaat van in het laboratorium gekweekt, wit parelmoer met diamanten
Prijs:
Japyen 82500. ( € 525 ).
Ik heb echt helemaal niks met Snoopy enzo, bleh
Peanuts probeert deze te pakken
Inturezeant
Vergeet deze niet!! Toch ook wel een Seiko icoon.
Monster - 25th Anniversary
Oh en de Tuna. You gotta love the Tuna.
Tuna - 50th Anniversary
Best leuk voor vrouwlief
Ik heb zo’n blauw geanodiseerde glimmende insert op de Marinemaster, en het is zeker mooier dan keramische bezels. Maar eerlijk is eerlijk, ik zou van deze achthoek de zwarte wijzerplaat met brushed bezel kopen, of de beige wijzerplaat met zwarte bezel, niet de blauwe.
@Hotseflots, zijn deze modellen het overwegen ook niet waard, naast die nieuwe limited in het wi?
Snoopy heb ik altijd zo stompzinnig gevonden, en dat houdt maar niet op. Dan zie ik nog liever nijntje, eerlijk gezegd, maar überhaupt snap ik cartoons op horloges niet.
Indexes zijn niet m’n ding, vooral die dubbele op 12 uur. Ik vind de crownguard, op deze al vrij forse kast, te veel van het goede.
De hexagon bezel vind ik ergens wel tof.
Geen idee of het aan mij ligt, maar was Snoopy populair in NL? Ik heb er eigenlijk helemaal niets van meegekregen. Vind het qua figuurtje wel leuk, maar het zegt me verder weinig.
Zou een Alfred Jodocus Kwak Seiko limited niet een mooie zijn, aangezien zowel NL als Japan daarbij betrokken was? Dat raakt mijn kindertijd weer wel
In wandelgangen vernomen dat dit een Ana-Digi gaat worden.
He getsie… klinkt en beetje als een Arnie.
Trouwens, hoorde je ze in de wandelgangen ook nog iets zeggen over die andere anniversaries? Vooral benieuwd naar de Monster en 62MAS.