In juli komt, zoals gebruikelijk, het halfjaar overzicht van alle nieuwe modellen van SEIKO, Grand SEIKO en CREDOR.
Wahaha ja kan ik inkomen en het aantal wat ook op de Nederlandse markt verschijnt vind ik juist wat tegen vallen.
Sorry, het leek net alsof je schreef dat hij € 1950 gaat kosten…
Seiko USA has announced the Prospex LX SNR057.
It has a textured blue dial inspired by the ripples and small peaks of polar waves, and a black ceramic bezel insert.
The titanium case measures 44.8 x 15.7 x 50.9mm and it houses a 5R66 Spring Drive calibre.
This model is a US Special edition and does not have a limited production quantity.
SNR057
$6,500
Seiko website:
De kast is ook een dikkertje, dus mogelijk beter in balans zo. Lijkt me een zwaar ding in combinatie met een dunne sluiting.
Het is sowieso een gevaarte waar je moeilijk omheen kan.
Live video SNR057.
Wat een prachtig apparaat met schitterende kleur wijzerplaat:
En na meting blijkt hij slechts 15.5 mm dun
in plaats van 15.7!
Tja.
- Glanzende keramische bezel
- Meer dan 12,5mm dik
- 44,8mm doorsnee
- 51mm lengte
- Vreselijk lange en dikke sluiting
Ik zou dat ding niet willen dragen al kreeg ik 6500 ballen toe.
Mooi is het niet inderdaad maar als ik er 6500 euro bij krijg gaat hij toch om de pols.
releasedatum
Vrijdag 8 augustus
Art Piece Collection
Akira Yamaguchi collaboration
gelimiteerde editie
GCBD997
Credor has announced the GCBD997, created in collaboration with painter Akira Yamaguchi.
He is a Japanese artist known for his work that employs traditional techniques in the form of oil paintings. The watch design is inspired by “Suki” which means to have a heart for elegance and refinement.
The stainless steel case measures 38 x 8.4 x 44mm and has a geometric pattern on the back with an opening displaying the balance. It utilizes the 6899 skeletonized hand wound calibre
De adviesprijs bedraagt 3.300.000 yen
( Ca. € 20.500 )
This model is a limited edition of 15 units.
- Mooi!
- Lelijk!!
Verhuisdozen
Het ziet er allemaal heel knap en kunstig gemaakt uit. Met het afwerrkingsniveau zal ook niets mis zijn.
Maar het resultaat is niet om aan te gluren!
Geplande verzending in opeenvolgende fasen vanaf ongeveer 10 september 2025
Transformers x Seiko samenwerkingshorloge
MODEL DECEPTICON MEGATRON
“Transformers” collaboration watch is er!
40 jaar Transformers"".
Introductie van een speciaal uurwerk in het testament van Megatron de Destruction Emperor.
Het zilver x gunmetal kleurenschema is gebaseerd op het symbool van Megatron, de leider van de Decepticons (Destron), die met overweldigende kracht het heelal wil regeren.
Op de 12 uur stand op de wijzerplaat straalt het “Decepticon” embleem helder, en de 6 uur subdial is gesneden met een P38 in geweermodus, waardoor de identiteit van Megatron met een transformerend mechanisme tot uitdrukking komt.
40 jarig jubileum logo en serienummer op de achterkant gegraveerd.
Wij stoppen hem in een speciale doos en bezorgen hem bij u.
Even op de plaatjes klikken voor doorverwijzing:
¥59.400
Jammer dat het horloge zelf geen transformer is, d.w.z. kan veranderen in een robotje. Dan had ik hem wel leuk gevonden voor mijn zoontje ofzo…
Er klopt hier zoveel niet en er gaat zoveel mis in de vormtaal dat ik een complete error krijg. Nondeju.