Heb je, maar dan moet er iets weg . Laat je toppers (die deze zouden kunnen vervangen gezien de ruilwaarde) nu net ultiem zijn @Fate_Amenable_To_Change. Ik zou niet kunnen bedenken welke dan weg moest en waar deze de plek van zou kunnen innemen.
Ik vind hem ook mega tof, maar toch herinnerd de wijzerplaat mij aan de nicotine gecoate glasgordijnen van mijn grootmoeder. Hele hippe, zonder kant nog wel.
Ze waren grijzig of gebroken wit, met onder de juiste hoek een beige gouden tint. Net als deze plaat.
Kan natuurlijk ook aan de foto liggen. Ondanks dat ik die met Romeinse cijfers prachtig vind, zou ik omwille van de associatie met die gore gordijnen (heb ze namelijk zelf afgehaald destijds en ik ruik het zelfs nu terwijl ik dit type) waarschijnlijk voor deze gaan;
maar dat is bij mij echt niet mogelijk zonder een enorm deel en zo’n beetje de kern van mijn collectie op te offeren
Ga ik ook niet vanuit, maar die Jappen bij Seiko doen soms vreemde dingen. Briljant volk, maar soms niet te volgen en je weet het nooit zeker (wat het misschien juist zo briljant maakt).
Echt geweldig. Credor vond ik altijd al prachtig, maar was me toch vaak net ‘te bijzonder’. Een tikkeltje te extravagant ofzo. Lastig uit te leggen.
Deze is daarentegen nagenoeg perfect. Ook nog eens ontzettend veel band opties (bandenslet), waardoor die bijna altijd wel kan (op de wat ruigere momenten na dan he, het is geen GADA).
Ik zou dit heel graag eens willen passen en van een droom Grail mogelijk een doel maken. Jemig wat een mooi ding.
Kan beiden. Je kunt ook rechtstreeks Japanse dealers benaderen.
Vroeger hoorde je veel goede verhalen over Magi van solojapan. Watchusseek enzo. Tijdje niets van gehoord en de website net even opgezocht, die is nog inactief.
De Instagram is daarentegen wel weer actief.
Magi kan bijna elke JDM voor je bemachtigen, aldus heb ik ooit gehoord van geen idee meer wie.
Rookjapan schijnt ook prima te zijn. Tip, zoek een dealer en check betrouwbaarheid op fora zoals watchusseek, Reddit en review sites zoals Trustpilot. Daarna mail je eens met de verkopende partij.
Betaal tenslotte met PayPal of je creditcard voor wat extra veiligheid.
Houdt er wel rekening mee dat je geen Europees consumentenrecht hebt als je vanuit Azië koopt. Ik heb eigenlijk geen nare ervaringen vanuit Japan, maar mocht je toch een probleem hebben, kan het lastig zijn om je gelijk te halen
GCBE995. Een vokking eenhoorn. Je ziet 'm nooit, nooit, nooit, voorbij komen. Staat nog steeds een tandje dicht op de as maar door de omtrek van de subdial is dit optisch perfectie.
Die definitie van saai is analoog aan een man die Mozart’s piano concerto 22 tranentrekkend mooi vindt, om vervolgens van een happy hardcore fan te horen dat het maar een saai stukje muziek is.
Kalibernummer
4R35
Type uurwerk
Automaat, handopwinding mogelijk
Duur
Ongeveer 41 uur
Jewels
23
Functies
Stopfunctie secondewijzer
Datumweergave
Kast/Band