Ook in isolatie zijn die wijzerplaten nog best leuk, met dat reliëf enzo.
Totaal is gewoon teveel.
Ik wil het mooi vinden, maar nee. De kleur is het gewoon niet
Wat een tof ding! In 36-37 mm was ie nog beter geweest, maar ik vind de looks geslaagd.
Ik hou wel van kekke kleurtjes maar dit vind ik echt niks. De kleur van de bezels en de wijzerplaten passen totaal niet bij elkaar, waardoor het horloge bijna onaangenaam is om naar te kijken.
Fruitig, kinky
Leuk en fris
Eerste indruk
Geweldige horloges. Zo mooi. Zo veel beter.
Vies oranje lijkt het meer
De oranje vind ik, denk ik, het leukst en daarna de rode. Groen is een beetje 2024 en blauw hebben we echt iets te vaak gehad, al.
Maar de leukste recente release vind ik eigenlijk nog wel deze.
Vies Oranje.
Ik geloof niet ik zei dat ze mooier waren. Ik vind de kleur combinaties beter geslaagd, dat is wel wat anders. En ik haal het aan als voorbeeld omdat ik het gevoel krijg dat Seiko ook met lekke kleur combi’s wil komen omdat ze dat bij anderen zien.
Perzik! Fantastisch. Ik krijg honger én zin om een horloge te kopen.
Ik zou er de Shunbun zo op inruilen.
Ik weet niet man, Na tig jaar gekleurde King Seiko’s en Presages, in de jaren zeventig al gekleurde Vanacs, in de jaren 80 en 90 al talloze Oranje en gele horloges, hele generaties gekleurde vijfjes, in de laatste twintig jaar tientallen save the oceans, Grand Seiko’s, en zelfs collabs zoals de rowing blazers en zo kunnen we rustig stellen dat Seiko al gekleurde horloges maakte toen San Martin nog gewoon niet bestond.
Bovendien, als er al een trendsetter is op het gebied van kleur zou ik Nomos geneigd zijn aan te wijzen.
Ik twijfel nog een beetje of er fruit op die arm staat afgebeeld
Dat is waar en dacht ik al aan toen ik het schreef.
Die kleur van die gs is zo Miami Vice als het maar wezen kan. Heerlijk.
Je mag kiezen. Is het Crockett’s jasje of een kudde flamingo’s?