Nieuwe Seiko modellen 2025. This time it's personal

Hohoho :heart_eyes:

1 like

Maar 35 stuks als ik het goed lees

1 like

Je hebt er maar 1 nodig om de pols :sweat_smile:

4 likes

Vanaf 9 juli te reserveren in shop :nerd_face:

2 likes

Wat een prachtige GS! Zou ik best willen aanschaffen.
Hoe pak ik dat aan in Nederland?

Het zou dan mijn definitieve, laatste aanschaf zijn.

Edit: 9 juli staat in de agenda.

3 likes

Kijk ook eens op.chrono24, naar een betrouwbare verkoper mèt kopers bescherming

Grand Seiko Heritage Collection SBGA515 Automatic Mechanical… for Price on request for sale from a Seller on Chrono24 https://share.google/bfXZeGI64mB8P4SPz

Prijs kan iets hoger zijn.

4 likes

We are proud to welcome actor Ryohei Suzuki as the new global brand ambassador for King Seiko.
His spirit of exploration reflect the values of King Seiko.
Discover the King Seiko VANAC SLA083, available this July.
Ref:SLA083

You can watch the promotion video and interview via link.
Promotion video:

Exclusive interview video:

Special interview web page:

movie01

4 likes

Volgens mij geen global bekendheid. Aziatisch films zijn niet mijn specialiteit maar ik heb best wat gezien en zijn filmography zegt mij niets.

Bereid je voor om de samenwerking te ontmoeten en een nieuw hoofdstuk toe te voegen!

Seiko 5 Sports x MillionsMonster

Wanneer het icoon van de horlogeswereld en het ultieme straatmodemerk botsen! Dit is een samenwerkingswerk dat de bekendheid van Seiko 5 Sports zal veranderen om vol kracht en moed te zijn.

#SeikoThailand #Seiko5Sports #Seiko5 #MillionsMonster #LimitedEdition #SeikoCollaboration

Nadere informatie volgt…

2 likes

Ik ken dat andere merk niet maar vind de zwarte en gele best leuk.

Als ik horloges met bezels leuk zou vinden zou ik best verleid kunnen worden.

1 like

Die man is heel erg geen Hiruyuki Sanada. Maar god, wat zijn ambassador-interviews toch altijd verschrikkelijk cringe. Je voelt aan alles dat ze een stel marketing bullet points aan het herkauwen zijn. Echt heel erg cringe.

Voor wie werkt dit soort ambassadeurs? Of moet ik dat in het Omega of Tudor topic gaan vragen?

1 like

2 likes

Team Rocket?!

3 likes

Wat is dat een slechte grafiek. “Grand total” op 50% van de grafiek en vervolgens de rest heel klein.
Een grafiek alsof er twee keer zoveel horloges zijn uitgebracht dan er zijn :sweat_smile:

2 likes

Viel mij ook al op. Een totaal is een bijschrift. Maar goed, een gegeven paard… :slight_smile:

Moet net zo goed naar de slager / lijmfabriek?

1 like

Misschien, maar je hoeft het niet in de bek te kijken.

7 juli…

Die met die roze plaat is best leuk eigenlijk.

1 like

Ik denk voor bijna niemand. Althans, niet in de zin van;

Ow George Clooney heeft een speedmaster. Nu moet ik er ook eentje hebben!

Lijkt mij eerder een manier om aandacht te genereren. Die ambassadeurs komen veel in beeld op veel verschillende platformen (lineaire media, social media, streamingdiensten, krantjes, tijdschriften, evenementen etc).

Hierdoor komt het merk dus ook veel meer in beeld en heb je de mogelijkheid om bij persfoto’s aandacht te genereren voor specifieke modellen zonder al te veel moeite. Je hoeft alleen de ambassadeur te instrueren om het horloge prominent te dragen en bij het zien van een camera, met de linker hand een glas water beet te nemen :rofl:.

Dit alles hoeft nieteens bewust te werken. Het feit dat mensen tag heuer vaker horen/zien tijdens het kijken van formule 1, heeft zeker weten geleid tot meer merk herkenning binnen deze doelgroep.

Ps; die Ryohei Suzuki laat mij denken aan een Japanse Keanu Reeves hommage. Maar misschien is dit totaal onterecht :sweat_smile: