Nieuwe Seiko Presage SSA361,363 en SRPC01, 03

:-1:

2 likes

Haha, als ik het mij goed herinner viel jij over de halve millimeter die de SARX groter was dan je Cocktail :joy:

Dus zo’n dik kanon als die 087 is ook voor jou niks denk ik :upside_down:

Kijk eens aan! Waar heb jij hem besteld? En wat is jouw afweging geweest om de SARY te kopen ipv SRPC?

Ik zit zelf nog een beetje over de afmeting
 ik heb zelf een pols van 16,5 cm. Nomos Orion 38 is net niet te groot. Denk dat deze Seiko ook wel net moet passen (bijna even grote lug to lug).

Ik kreeg de welbekende klik niet. Hij was zo wit en groot :slight_smile:

De volgende eigenaar is er heeeeeel blij mee. En dat meen ik.

Bij vriend Kobayashi. De Japanse broer van Perry.

Dat is hetzelfde horloge, alleen is de typeaanduiding anders voor de Japanse markt dan voor de Europese markt.

Dan is deze Seiko denk ik net iets te groot, de Orion 38 heeft weliswaar lange lugs maar is dik 2mm kleiner in diameter, en wat de Seiko Cocktail modeleln (dat was al bij de 065 zo) ook groter doet ogen is het bolle glas. Wel is de ‘nieuwe’ cocktail wat platter dan de oude. Maar nogmaals, 16,5 cm is wel aan de kleine kant voor een ‘dresser’ van 40mm. Ik zou in jouw geval een SARB035 verkiezen.

Daar ben ik ook bang voor
 ga eerst maar hier ergens een vergelijkbaar model passen voordat ik er Ă©Ă©n bestel.

Ik zoek nog een donkere “dresser” en de bijzondere blauwe wijzerplaat spreekt me erg aan (zeker in deze prijs klasse).

Makkie. Nomos Club Campus Nacht, 38mm.

2 likes

Behalve dat die niet binnen het budget valt ben ik ook niet een fan van de Califonia dial.

1 like

Dat had ik aanvankelijk ook, maar - zeker in het echt - was het voor mij later geen enkel probleem.

Ide, je bent in de leer bij vriend Verstappen?

Ik sta bij SoloJapan / Magi nog op de wachtlijst


1 like

ik verwacht hem vrijdag/zaterdag binnen te hebben

1 like

Ik ben benieuwd naar je foto’s!
Dat maakt het wachten wat draaglijker.

1 like

Couldn’t resist! Ik verwacht binnenkort beide blauwe varianten. Wereldwijd praktisch uitverkocht trouwens, moest nog aardig zoeken en de witte ĂŒberhaupt niet kunnen vinden behalve pre-orders.

Oké dan, nog een close-up van ABlogToWatch dan.

4 likes

kijk, dat is mooi, dan kan de mijne met 100 euro winst hier het blauwe gedeelte in :joy:

2 likes

ik daag je uit een witte te vinden die nog in een webshop te koop staat :wink:

Edit: ook deze is gelukt :heart_eyes: Een witte SARY089!

Over de 2 blauwe doen ze nu moeilijk bij Rakuten: “address is different from card holder’s address” GRRR
Maar even een mailtje aan gewaagd what there on the hand is.

1 like

Lijkt me prachtig, ben benieuwd!

Na 8 (!) mails over en weer over betalingen die zogenaamd niet lukken ben ik er maar mee opgehouden. Deze zijn kennelijk niet voor mij bestemd, dus ik ben gestopt bij de witte 089, die ik sowieso mooier vind en ik uiteindelijk nog online heb kunnen traceren bij een wat meer verstopte webshop.

Het lange wachten begint!

1 like

Heb je hem al op de mat Ide?

1 like

Nov 24, 201701:23 pm

In Customs Japan Post Netherlands

Morgen dus niet om naar de meeting. :frowning:

2 likes

Dreck

1 like