Ja, ze zijn mooi. Snap wel dat ze wegvliegen!
Coole dingen, de marketing werkt duidelijk bij mij De beide blauwe zijn zoals gemeld helaas niet doorgegaan en ik kreeg uiteindelijk toch nog een witte zonder complicaties te pakken.
14 komma nogwat mm dikte bij slechts 40.5mm voor die met gangreserve-aanduiding en datum wordt zelfs Motormuis te gortig.
Ik snap dat je het effect van de wijzerplaat wilt laten zien.
Maar voor real life experience, heb ik afgeleerd om naar grote fotoās van horloges te staren. Ik zoom dan mijn browser uit, totdat het horloge op het scherm ongeveer 40 mm diameter heeft, en dan heb je een beter idee van hoe het er in het echie uit gaat zien.
En als ik dan twijfel hoe het er op de pols uit zou zien, print ik het uit in de juiste verhoudingen, knip het uit, en leg het om de pols. Heeft me al de nodige impuls aankopen bespaard
Goede tips! Ik moet de leesbril tegenwoordig al opzetten als ik de datum op een horloge wil zien, dus het is voor mij sowieso ƩƩn witte brei
Ik heb de laatste jaren zelfs horloges teruggestuurd, omdat irl bleek dat zelfs de tijd al slecht afleesbaar was. Meestal een combi van te dunne wijzers en/of te weinig contrast met de wijzerplaat en/of een te drukke wijzerplaat.
Nou ja, als dat het ergste is van ouder wordenā¦
Ja, zes keer per nacht je nest uit om op de porseleinen pony plaats te nemen is veel vervelenderā¦
Dat herken ik wel⦠geinig zeg!
En als je er klaar mee bent, dan laat je het mij weten?
De witte leek eerst op sneeuw, of kopieerpapier. Best cool. Toen ik de close-up zag, bleek het er in het echt dus heel anders uit te zien. Nog steeds mooi, maar voor ons wordt het een leesbril of loupe
Daarom benijd ik vrouwen: die hebben tenminste Tena Lady
Thatās what she said
ik heb ook de witte besteld, dus je kunt waarschijnlijk kiezen
Haha ouwe boef die je er bent. Ik voel onbalans en neig ernaar de blauwe erbij te kopen OCD hÄ, je weet toch
Nou hup dan.
Was gisteren in de seiko boutique maar geen enkele presage te zien daar.
JDM baby.
Ze worden pas in januari geleverd ook