Lijkt op de tattoo van Iron Mike
Niet voor mij. Ik loer al jaren op een mooie Seiko, om mijn eerste Japans horloge binnen te halen. Ik zal nog even verder moeten kijken…
Deze mening deel ik, dit is daarentegen wel een prachtig horloge!
Dit heeft toch niks meer met de Presage lijn te maken?
Dat was altijd tegen het dressy aan, op z’n minst wat netjes en niet te overdreven.
Dit is eerder Invicta materiaal.
Is dit serieus een vraag???
Ik heb een zwak voor Seiko, maar het is toch ook echt een onnavolgbaar merk…
Deze sla ik toch over .
Sluit mij ook aan bij de meerderheid.
Meh
Nope, als ik de render zie lijkt het meer op een of andere poging van michael kors of tommy hilfiger om een duur uitziend horloge te maken
Blijkbaar heb ik een zwak voor Seiko. Uit de Presage lijn heb ik een “rose gouden” Presage (small seconds) en een fraaie blauwe Sharp Edge die beide geweldig zijn (ik hoop eigenlijk nog een keer een Sharp Edge GMT er bij te halen, al wordt die nu niet meer nieuw geleverd).
Deze nieuwe valt toch echt buiten het spectrum van aangename klokken voor mij.
Nouja, wat een negativiteit zeg. Het is nog niet eens de lelijkste Seiko
Gelukkig maken ze voldoende knappe modellen, we kunnen ze gelukkig niet allemaal hebben!
Er ligt er al weken (misschien minder…) eentje in het blauw, ga d’r voor
Wat een absolute horreur.
Yuck.
Zijn we het alweer eens! Toevallig vandaag om, zelfs, al is de foto van een half jaar geleden.
Hahaha! Zo negatief kwam ik niet over toch?
En waar vind ik die GMT dan? Ik zoek de blauwe. Ik zag een tijdje terug wel een bruine (en voor een prima prijs), maar die kleur vind ik lastig.
Je hebt gelijk. We moeten blij zijn dat Seiko een niet nog lelijker dan het lelijkste model heeft gepresenteerd. Deze valt nog mee.
Dit is wel, euhm, spee-sie-jaal.
Geen fan van skeletons. En als het er dan is wil je nog wel iets leuks te zien hebben. Valt hier ook tegen.
Nee nee, was een knipoog naar gemiddelde mening
Inderdaad een bruine, dacht dat 'ie nog te koop stond. Gave kleur hoor, in het echt eens bepoteld, maar stond toen voor een andere keuze. Daarbij, vond het een pracht van een horloge maar een GMT functie is voor mij compleet nutteloos én ik ben geen fan van een subdial voor datums…
We kunnen altijd de treinenspecials tevoorschijn halen…
Om te watertanden inderdaad….
Dit wordt een gevalletje, zoals de Engelsen zo mooi zeggen een “acquired taste”, maar op dit moment kan ik er toch echt nog niet aan wennen.