Niet Seiko waardig.
En 700 euronen zonder saffier glas.
Minder schandalig dan 11.500 Euro voor een Reverso in de simpelste non-hacking uitvoering, kan ik je mededelen.
Iedereen hier zit op Hardlex te haten, maar het is veel beter dan standaard mineraal. Dat ik voor 430 piek liever een cocktail time scoor is misschien waar, maar dat zit 'm in de estetiek, niet in de specs.
Verschrikkelijk, wat een draak van een wijzerplaat.
En een 4r…
Back in the closet met die skeleton!
Oei, een skeleton Pressage. Not my slice of cake.
Two wrongs don’t make a right.
Die prijsverhogingen van JLC zijn inderdaad ook van de pot gerukt de afgelopen jaren.
Daarnaast heb ik slechte ervaringen met hardlex. Dan veel liever een acrylglaasje waar je de krasjes eruit kan poetsen.
Voor mij allebei… Ik volg de positionering van dit horloge niet helemaal, maar dat kan aan mij liggen
Ik vind het wel een aparte horloge. Dit zou ik eerder dragen voor een gelegenheid en niet on daily base.
Een like voor de moeite
Ik vind hem niet goed passen in de rest van de Presage-lijn
De specs trekken op niets voor die prijs vind ik maar de dial wel .
Al had ik dit veel liever in een cocktail time of een sharp edged gezien dit ontwerp.
Ik vind dat de bezel teveel plaats van de dial inneemt naar mijn mening .
Tsja, zag hem op Instagram voorbij komen. Wat een gedrocht, zeker niet voor mij. Een mooie skeleton kan ik wel waarderen maar dit niet. Net zoals anderen waardeer ik mijn oude Presage (SARX017) steeds meer.
Pcies.
Om die vuiligheid van mijn netvlies te krijgen deel ik de jouwe met veel plezier
Allejezus NEE! Af en toe zijn ze bij Seiko wel zo compleet de weg kwijt, je vraagt je af wie zoiets monsterlijks goedkeurt voor productie…
De Fiat Multipla onder de Seiko’s.
Zal over 30 jaar wel een cultstatus krijgen.
Is het al Halloween?
Breng ze nou niet op ideeën
Ik bedank voor dit model. Niet echt mijn smaak.
Ben geen fan van skeleton dial maar ook over look is off. Is het een dress watch, sport watch etc etc.
Niet mij ding