Nieuwe Seiko Presage

Op de site van Esquire kwam ik onderstaand horloge tegen.

Het gaat om de SPB041.
Hij is mooi en volgens de site gaat hij rond de €390 kosten.

Maar ik kan hem nog niet vinden op NL sites en volgens de site van Seiko zou het horloge rond de €900 moeten gaan kosten.

Foutje van Esquire? Of iets te optimistisch geprijst door Seiko

2 likes

Wat weet Esquire nou van horloges?:wink:Nee hoor, best wel vermakelijk medium, imo. Maar wel grappig hoeveel titels zonodig over horloges motten schrijven. Meestal vrij kansloze verhalen…
Maar 300 lijkt me heel scherp en 900 wel wat hoog.

1 like

Apart; de datum in een subdial…
Ken het wel icm met een moonphase of een grote wijzer met pointerdate.

Op de onderstaande site is te lezen dat het horloge in europa waarschijnlijk 900 euro gaat kosten.

Jammer, voor €390 zou het voor mij een ‘no brainer’ zijn geweest.

http://www.seikowatches.com/press_release/2016/BSL_RLS1603-04/index.html

Spreekt me wel aan.
Maar doet een beetje denken aan:

Red 12

Grt.

1 like

Maak er maar € 2.600 van.
Jammer, voor € 900 had ik de witte wel gewild, maar dit is ‘out of the question’.
Dat is overigens voor de limited editions.

Dat is volgens mij de prijs van deze.

LE chrono met geëmailleerde wijzerplaat.

In Seiko’s eigen persbericht (zie link hierboven gepost) staat dat de listprijs voor de SPB041 uit de OP € 900 is. Dus waarschijnlijk straks wel voor wat minder nog te krijgen.

Vind trouwens uit die serie deze er nog 't best uitzien.

SSA303, met een listprijs van € 520

Ik ga het gewoon afwachten. Wanneer hij inderdaad voor €390 te koop komt dan weet ik het wel :grinning:

Klopt, had ik er ook aan toegevoegd.
En de goedkopere is voor mij echt te klein helaas.
(size matters)
((price too))

Je doet maar. Ieder zijn meug.

Ik ben zelf een fan van de Seiko Presage serie. Ik heb zelf de SARX015 (zie mijn profielafbeelding, al zit er inmiddels een leren band aan). Het zijn fantastische horloges en de SPB041 ziet er ook mooi uit.
Misschien is het bij jullie al bekend, maar je kunt de horloges ook in Japan bestellen bij Seiya (gratis wereldwijde verzending).
Zeer betrouwbaar en het voordeel is dat zij ook domestic modellen in het programma hebben. De link:
Seiya

Succes!
Wander