Mij lijken ze erg groot maar is wel moeilijk te zien zo. Vooral de witte ziet er erg gelikt uit. Ik ben benieuwd hoe de gradient er in het echt uit ziet bij het zwarte model.
Ik heb hier maanden geleden al een keer een plaatje van gezien, op een Aziatisch forum. Maar was toen helemaal niets over te vinden verder, op internet. Vond ze toen ook al erg leuk. Erg geslaagde retromodellen, imo. Vind vooral de SNKN01 super!:~ Ach met m’n Sumo om de pols, ben ik niet bang voor het formaat. Zeker niet met die korte lugs. Zie trouwens op Amazon staan dat ze 43,5mm zouden zijn…:S. Da’s nauwelijks groter dan een SKX007. Die wristshot elders in dit topic geeft een heel vertekend beeld. Ten eerste weet je de polsmaat van de persoon in kwestie niet. En ten tweede moet je vooral het artikel/topic van Ernie Romers op WUS eens lezen over dit onderwerp. Hij toont hierin heel goed aan hoe een wristshot (van nabij, dus) een horloge optisch met (volgens mij iets van) 20% vergroot. Daarom zien veel vintage horloges er op een wristshot geweldig uit, maar vallen ze in het echt toch vaak tegen (want klein). Maar baal hier wel weer een beetje van. Dacht dat ik bijna klaar was met Seiko’s kopen en was weer 'ns naar wat anders aan het kijken. Maar ja, dan komt dit toch weer voorbij…8-)
Toch bedankt voor het posten, Merl!(tu)
iemand wellicht een betere foto van om de pols?
Hoewel het model en de kleuren mij erg aanspreken
lijkt hij mij wel iet wat groot…
Je bedoelt een foto waarop het lijkt of hij niet zo groot is? Hahahaha.
Hij blijft groot helaas. Misschien kan Schmeink hem even passen.
Dit lijkt wel een opblaas pols.