Een vijfje met een 4r36?
En een Seiko duiker met slechts 100m WR?
Is dit al ergens bevestigd of gewoon een traag doorsijpelende 1 aprilgrap?
Een vijfje met een 4r36?
En een Seiko duiker met slechts 100m WR?
Is dit al ergens bevestigd of gewoon een traag doorsijpelende 1 aprilgrap?
Precies. En dan ook nog met een “screw see-through back case”!
Het is ook een “Sports” zoals erbij staat. Jammer!
Het is eerder 200 met 7s26 en 400 voor met 4r36. Je kent Seiko en zn prijzen tegenwoordig toch wel?
Die zijn er al genoeg.
Volgens mij hebben we het hier over WR en niet de prijs
Oh haha Die Seiko 5 duikers kosten op het moment in ieder geval net boven de 100
Bedoelde meters … geen euro’s
De gedachte dat dit de opvolger van de SKX wordt maakt mij zo boos dat ik niet meer goed kan lezen en nadenken
Ik denk dat er een groter gat in het gamma met de prospex-modellen gecreëerd wordt. Ze zien er fris uit!
Daar hebben ze toch de MiniTurtles voor…
Oh joy
De SNZH seiko 5 duikers hebben ook maar 100m. Maar hoeveel maakt dit in de praktijk uit? Als je gewoon simpel gaat zwemmen met je horloge is dat genoeg toch? Ik maak me daar in deze prijsklasse niet zo druk om.
Er bestaan geen Seiko duikers met de 5 op de dial, ze lijken alleen maar op duikhorloges
Denk dat tenminste de helft van HF nog nooit gezwommen heeft met zn SKX
Ik snap het principe wel. Het is een duikhorloge dus waterdichtheid is belangrijk. Bij Panerai vond ik het bijvoorbeeld echt een aanfluiting dat de 38mm versie maar 3 atm waterdicht was. Maar dan praat je over een horloge van ruim 5000 euro. Als je met je skx gewoon kan zwemmen, vind ik dat prima genoeg voor een horloge van 200 euro.
Het logo vind ik beter te pruimen dan het 5 schildje… en die groene versie
Ze mogen van mij ook wel een versie uitbrengen met (solar of kinetic) HAQ en perpetual calender. Een titanium versie zou ook niet verkeerd zijn
Ben benieuwd of ze ze deze keer wel goed uitlijnen.
(Klein frustratie puntje bij mijn huidige skx🙈)
Dat is prima op te lossen hoor
Ben benieuwd wat ze met de prijs doen aangezien het een vijfje is. Indien niet te duur (en echt) ga ik die groene zeker kopen!