Nieuwe Seiko Turtle SRPD21 wat vinden we ervan?

Jazeker, naast de 8.
Ik zie deze helemaal voor me op bruin leer.
Dat moet prachtig zijn !

2 likes

Erg geslaagd. De mooiste van alle.

Ben wel een beetje klaar met het hele “save the limited reissue” geneuzel.

Het wordt weer eens tijd voor iets nieuws en een boost in de lijn zoals toen de Spork, Sumo, Glossy, etc. voor het eerst uitkwam. Zeg maar gewoon iets fris en fruitigs, zonder gelijk iets uit de stoffige doos van “vroegah” te kopiëren en de prijs overmatig te upgraden.

4 likes

Schitterend op de onderste foto. Hoop alleen niet dat er dan een premium prijs aan hangt van 600-700 euro voor een Turtle. Vind ik een beetje te gortig voor een Turtle.

1 like

Eens… ik vind 300,- best mooi… en genoeg

1 like

Ligt t aan mij, of lijkt het dat de bezel insert inkepingen heeft bij de cijfers en puntjes? Het zal toch geen keramische insert zijn?

Geslaagd ja maar niet zo geslaagd als de originele save the ocean…

Klopt, op de foto lijkt het alsof de cijfers en puntjes verdiept liggen, zou zo een ceramische insert kunnen zijn idd.

3 likes

Of het nu wat voor een versie is … opzich weer een leuke rustige klok met toch wat extra’s door bijv de golfjes op de wijzerplaat … ik keek al wat rond voor een turtle , wie weet :thinking::+1:

1 like

Mijn gedacht. Mss ook saffierglas?

1 like

Ik wil vooral de dail :heart_eyes: die gaat in mijn :grin:. Vroeg of laat.

Heel mooi maar ik wacht liever op de nieuwe Sumo met het nieuwe uurwerk.

Is het al bekend wanneer deze turtle te koop zal zijn? :grin:

Wil ik ook graag weten. Wil deze ook wel ipv de Padi!

Gr. Traveler.

En dat zonder zo een lang vergrootglas, zou mooi zijn.

Maakt em allemaal waarschijnlijk wel weer een stuk duurder… :sweat:

Op een Canadese site stond dat de levering medio mei is. Voor 675 Ca dollar. Is ongeveer 450 euro. Afwachten dus.

Ik vind m mooi. vooral de secondewijzer

De nieuwe Turtle even kort in actie…

3 likes

Na even zoeken dit topic gelukkig weer gevonden, vindt het namelijk een erg geslaagd model!
Kort googlen leverde me dit op; https://halifaxwatch.com/products/seiko-srpd21?variant=13268387659875
Is er iets bekend of deze ook op nederlandse bodem te verkrijgen zal zijn?

Nieuwe kleuren. Altijd +1
Zou het geen ‘innovatie’ noemen maar ‘nieuwe kleur’…
Innovatie ook altijd +1 trouwens.