Nieuwe Seiko Turtle SRPD21 wat vinden we ervan?

Hallo allemaal,

Seiko heeft afgelopen Baselworld een nieuwe Seiko Turtle aangekondigd in de Save the Ocean lijn, de SRPD21. Mijns inziens een zeer geslaagd versie. What do you think?

MvG Ralph

De nieuwe Turtle SRPD21

  • Geslaagd
  • Niet geslaagd

0 stemmers

13 likes

Tja. Weer de zoveelste met een ander leuk kleurtje. Leuk en prima allemaal maar echt warm loop ik er allemaal niet meer voor.

Beter, de zwarte bezel ging me tegen staan
 deze ookgt rustiger. De inlay vind ik mooi!
Het golfjes patroon is ook anders, zou ik even int echt moeten zien. Denk wel geslaagd overal!

1 like

Deze is echt heel erg mooi, wauw!

Ziet er goed uit :ok_hand:

Ik ben eigenlijk ook wel echt gecharmeerd van deze Turtle. Oogt allemaal wel erg in balans zo. Doet mij een beetje denken aan de nieuwe Seamaster 300m.

2 likes

Ik vind hem mooi. Die bezel lijkt mij ook mooi op andere modellen
(nieuwe mods dienen zich aan
:wink:)

De tinten kleur vind ik wel geslaagd (althans op foto, want heb em nog niet IRL gezien) en deze golven vind ik ook niet verkeerd.

Ik ben ook erg benieuwd naar de IRL foto’s.

Ik heb gestemd ‘Geslaagd’ maar zelf vind ik patronen in een wijzerplaat
van een toolwatch minder geslaagd.

Heb de pepsi in het echt gezien en ik vond het te druk zo’n patroon.

Zo op de foto vind ik hem erg mooi, ben benieuwd naar andere foto’s.

Welke Pepsi is zo druk? De park vond ik best.geslaagd, maar heeft geen patroon.

1 like

Nee sorry, ik bedoelde de save the ocean 7UP :grin:

Ik vind vooral de wijzerplaat erg geslaagd, zeker een kanshebber om eens ooit mijn kant op te komen!

Dit hadden ze bij de skx moeten doen
 ik snap nog steeds die 2 lelijke wangen aan de zijkant niet


13 in een dozijn, ik sluit me aan bij @koekoek.

Deze combinatie is een van de betere die ik tot nu toe van ze gezien heb. Als een hebberig forum lid er na 2 maanden alweer klaar mee is en voor 50% wil verkopen hoor ik het graag. :money_mouth_face:

Deze kan mij zeker bekoren. Ik heb sinds kort mijn zinnen op een turtle gezet, en dit is een kanshebber


8 likes

Iemand al de “sharkfin” op de wijzerplaat ontdekt? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes