Nieuwe Seiko Turtle SRPD21 wat vinden we ervan?

Het liefst hier op het forum :wink:

Wellicht vanaf zondag in de blauwe zone, :sweat_smile: niet de white shark maar de STO basic model.

2 likes

U refereerde eerder naar Kremer in Emmen. Ik zie dat die ook een vestiging in Groningen heeft, toevallig enig idee of ze daar ook 1 hebben? Dan heb ik zaterdag in ieder geval iets op mā€™n boodschappenlijst staan of als ik te porren ben om na mā€™n werk nog iets te doen morgen op koopavond even heen en weer.

1 like

Seiko boutique
Solojapan (j versie)

Nog effe vers plaatje:

4 likes

Zelfde eigenaren. Ff bellen lijkt me.

Dan ga ik dat even doen. Bedankt. Ik hoop dat ze hier ook 1 hebben een ritje emmen is op zich geen probleem maar dan ben ik weer even onderweg.

1 like

Qua afwerking wellicht de mooiste Turtleā€¦

1 like

Ik heb hem bestelt op zicht bij de plaatselijke dealer en kreeg vanmiddag telefoon dat ze hem binnen hebben !
Morgen live aanschouwen !!!

1 like

Succes dan morgen!

1 like

Kremer Watches Emmen heeft de STO Turtle en Samurai.

2 likes

Bij Chrono24 kan je ze ook kopen.

Maar niet voor dezelfde prijs denk ikā€¦

1 like

Die heb ik al gehad, deed het goed, maar net nietā€¦

Wil die witteā€¦

1 like

Hoppa ! Hij os binnen en om de pols !
Blij mee
In het echt is hij veel mooier vind ik dan op filmpjes en plaatjes .
Ik was bang dat de wijzer plaat te blauw zou zijn maar dat is helemaal niet zo .
Ik had ook me bedenkingen bij de band , te rammelig te licht , maar dat valt alleszins mee .
Misschien in de toekomst eens kijken voor een solid presidential , maar eerst maar eens genieten van deze super klok
Mvg

7 likes

Heel mooi exemplaar :heart_eyes:

De band is idd hetzelfde als bij veel andere Turtleā€™s.
Echt een solide band, ik was eerst ook bang dat die te licht zou zijn, maar het valt echt mee.

2 likes

Nice! Ik moet nog even wachten is besteld en komt morgen waarschijnlijk binnen. Helaas morgen niet in de gelegenheid om te gaan halen dus dat wordt dan zaterdag mits het horloge morgen binnen komt natuurlijk.

1 like

Het is het wachten waard , neem dat van mij aan ook al ben ik een newbee

1 like

Een newbee ben ik ook nog wel zo lang hang ik hier ook nog niet rond. Eigenlijk is mijn passie in horloges weer flink aangewakkerd door een collega en mede lid. Ik heb nu een maand of 2 een account en wordt steeds actiever.

1 like

Geen SRPD21K1, maar wel een SBDY031 (made in Japan-versie, komt overigens NIET in een Save The Ocean-doos), met Crystal Times coin edge bezel (Presidential band met ratcheting clasp komt nog, Monsterwatches zit al aan twee weken levertermijn momenteel):

Detail van de bezel insert, toch speciaal zo:

6 likes

Ik heb hem zojuist ook gepast, bij een juwelier. Wat een prachtig exemplaar en totaal niet groot op mā€™n 17,5cm pols!

1 like