Nieuwe Seiko 'Turtle' Topic

De blauw-zwarte vind ik toch wel erg mooi ook, ook in combi met de blauwe minutenwijzer accenten.

Deze heeft bij mij ook de voorkeur :slight_smile:

Die zullen verkopen als zoete broodjes me dunkt, ga er alleszins zelf ook ene aanschaffen, al ben ik er nog niet uit welke het zal worden :heart_eyes_cat:

Ik vind 'm mooi!

Doe mij maar zo’n gouden! inpakken niet nodig, doe m meteen om de pols…

nog even geduld

en zie ik daar SEL?
beter!

1 like

Mooie klokken, maar wat gaat er gebeuren met de waarde van mijn oude en originele 6309-7040 waar ik lang naar gezocht heb? :grimacing:

1 like

Die gaat stijgen…:smile:

1 like

Stijgen! Net zoals het JDM zusje, mijn originele 6306-7001 :smile:

2 likes

Prima nieuws…:wink: Die 6306 prijzen variëren trouwens heel sterk wel

2 likes

Klopt! Weet niet helemaal waar het aan ligt. Ik vind NOS uitziende 6309’s en 6306’en niks, lijken te veel op aftermarket stuff. Van mij mogen ze best wat wabi hebben. Heb mijne toen voor 275 euro gekocht. Maar hij gaat dan ook niet meer weg :slight_smile:

1 like

Die gaat sowieso omhoog inderdaad.

Hebben!

Nice! Doe maar een blauwe of zwarte op staal :sunglasses:

Zeker de moeite waard om op e wachten en misschien daarna wel toe te slaan !!

Gr

Weet nog niet welke variant, maar deze gaat er zeker komen! De vraag is wanneer Rob ze kan bemachtigen…

1 like

De zwart gouden vind ik heel goed geslaagd! Misschien moet er wel een seiko bijkomen in mijn collectie.

Chapter rings zitten er niet lekker in, jammer. Zeker nu ze qua prijs omhoog gaan, dan verwacht je meer. Had graag een blauwe dial in de Pepsi gehad. Lijkt nu een simpele bezel stap met de zwarte.

Welk probleem zie jij met de chapter rings? Ze lijken toch netjes uitgelijnd enzo?

Het is al weer even stil in dit topic. Mogelijk heb ik iets gemist. Maar heeft iemand er nou al een irl; zo’n ‘New Turtle’?

De ‘gouden’ spreekt mij op de foto’s 't meest aan. Maar misschien wordt 't wel een blauwe of toch weer een zwarte… (moet ik natuurlijk eigenlijk niet doen, met een halve kist vol zwarte duikers :smile: ).
Man, wat maakt Seiko mij blij met deze ‘reissue’! Lijken ze 't toch misschien eindelijk een beetje te gaan snappen, daar in Japan!? :confused: :wink:

Overigens is een niet mooi uitgelijnde chapterring idd zeker niet netjes. Maar wel heel eenvoudig op te lossen. Net als secondewijzer met lollypop (aan de ‘goede’ kant) en een evt. retro flat vent.strap.