Caliber 4R35 Vibrations: 21,600 vibrations per hour (6 beats per second) Power reserve: 41 hours Number of jewels: 23 Specifications Stainless steel case Box-shaped Hardlex crystal Screw see-through case back Diameter: 40.5mm, Thickness: 11.8mm Water resistance: 5 bar Magnetic resistance: 4,800 A/m Stainless steel bracelet with deployment clasp with push button release Calf strap with three-fold clasp with push button release Approximate recommended retail prices in Europe: from 410 Euro
Mooi, die donkerblauwe dial. Ik vind het alleen jammer dat er āpresageā op moet staan. Dus bewaar je SARB065ās, ik gok dat de prijs iets gaat stijgen.
De oude SARB065 had een dikte van 13.1mm, daās duiker-dikte, als het ware. Dat de nieuwe een volle 1.3mm dunner is is een vooruitgang. Ook de kroon vind ik mooier gedaan.
Aan de andere kant zit hier een 4R35 uurwerk in, en ik ben zeer verknocht aan mān 6r15 horloges. Dat, samen met de veranderde tekst, doen mij erg twijfelen.
Yup. ik zit te wachten op de eerste review met zijkant shots.
Er zitten meerdere leuke modellen bij. De donkerblauwe is cool, de ouderwetse cocktail kleuren zijn cool, dan is die donkergroene tof, en ook de rood-gouden met bruine sunburst is tof. En ik vind die beige met groene wijzers eigenlijk ook mooi.
Kortom⦠Eigenlijk zou ik gewoon alle bovenste vier scoren en dan die donkergroene onderste. Ik heb indicaties van 399 gezien.
Maar ofschoon ik Zeigerdatums mooi vind zit ik niet op een power reserve aan de voorkant te wachten. Hij is wat drukker, maar ik vind 'm wel mooi.
Ik voorzie een toekomst waarin er echter toch twee van die nieuwe presage cocktails komen, een van de gouden versies en een van de stalen versies. Welke blauw dat moet worden, dat gaan we nog zien.
Ontzettend gecharmeerd van deze nieuwe horloges. De kritiek over de tekst āPresageā en de kroon deel ik, gelukkig, niet. Enkel jammer van de downgrade m.b.t. het uurwerk. Ben wel erg benieuwd naar de werkelijke hoogte van deze opvolgers, maar dat wordt nog even afwachten.
Het model met de ijsblauwe wijzerplaat, met of zonder power reserve indicator, staat in ieder geval op mān wishlist.
Mooie horloges! Wel vreemd dat er geen saffier in zit.
Commercieel misschien handiger geweest.
Al kan het natuurlijk ook een commerciƫle/financiƫle keuze zijn om voor Hardlex te gaan .
Ben zeker benieuwd naar de eerste āreal lifeā pics.
Gr.Wander
Die blauwe is inderdaad heel mooi, ben benieuwd naar echte fotoās.
En moet zeggen dat die power reserve niet mis is. Subtiele wijzer, geen zoān lelijk ding die de balans van je wijzerplaat helemaal om zeep helpt⦠gelukkig ben ik aan het sparen voor mn Nomos!