Als Seiko liefhebber vroeg ik mij wat jullie mening is over deze horloges of misschien hebben jullie er al zo een.
Seiko onthult absurde horloges voor perfect eitje, ninja’s en meer
Als Seiko liefhebber vroeg ik mij wat jullie mening is over deze horloges of misschien hebben jullie er al zo een.
Seiko onthult absurde horloges voor perfect eitje, ninja’s en meer
Gaat dat horloge van het plaatje over eieren of…
Origineel, dat zeker! Ik vind de website erg tof:
Precies dat… ik word er zelf niet heel warm van.
Mmmjah…
Ik vind dat ei-kook-horloge wel leuk gevonden. Het ziet er niet echt mooi uit, maar de functie zit goed in elkaar.
+1
Ik vind het wel creatief, en even lekker onder anders in de normaal zo saaie horlogewereld. Ik ben voor
Dit soort initiatieven zijn fantastisch.
Schudden de boel op.
Bereiken een nieuw publiek.
Geven Seiko een cool imago.
…en ook leuk voor ons!
Jammer dat ze niet te koop zijn.
Had er vorig jaar best eentje willen hebben.
Dit was toch een one-off om ontwerpers te prikkelen met nieuwe ideeën te komen? De eierwekker vind ik mooi uitgewerkt, maar ga dan in de praktijk liever voor het kookei uit de keukenla
Ja leuke serie vind die vampieren watch ook nice
Ik ben echt te oud voor die infantiele dingen
Die worden niet geproduceerd. Je hebt niet goed gelezen, of helemaal niet gelezen.
Deze ontwerp wedstrijd is puur voor Seiko medewerkers om wat stoom af te blazen en een lolletje te hebben, verder worden ze tentoon gesteld, maar komen ze nooit te koop.
Ik vind het een reden om van Seiko te houden. Ze hebben gevoel voor humor en durven zichzelf en de industrie ook nog eens niet al te serieus te nemen.
Dat doen verder alleen Moser en Studio Underd0g. Hoe cool is dat, dat zo’n groot merk met zo veel heritage dit nog doet?
Niet goed gelezen je hebt gelijk. Maar mooi initiatief en betere kwaliteit dan kleurrijke Swatches of iets dergelijks.
De ninja versie is inderdaad een zeer origineel doch bruikbaar als je altijd in het donker de tijd moet weten.