Het is de Sinn 358. Sommige Sinn-adepten met een goede band met de fabrikant (hoor ik niet toe) meldden eerder deze week de komst.
Of ze ook een goede band blijven houden, is onduidelijk… ze zouden hun mond voorbij hebben gepraat. Jammer.
Persoonlijk moet ik er erg aan wennen: alle Sinn stijlkenmerken van de laatste jaren zijn er in verwerkt: band, two-tone wijzerplaat, syringe (=injectiespuit)wijzers etc. Persoonlijk had ik het leuker gevonden wanneer ze met iets echt nieuws waren gekomen: er waren geruchten over een eigen kaliber, bijvoorbeeld. Of met een baanbrekend model als de U1, EZM-serie etc.
Ongetwijfeld zal dit horloge zijn weg vinden naar de liefhebber. Maar ik zal er niet hard achteraangaan!
Ik ben het helemaal eens met Menno.
Van zo’n bijzonder horloge (immers het is een jubileum) had ik
wel iets spectaculairders verwacht van Sinn.
Ik loop er dan ook niet warm van.
Sterker nog er zijn modellen van Sinn die op dit moment veel aantrekkelijker zijn.
Denk b.v. maar eens aan de laatste EZM.
Afgelopen zomer heb ik met hernn Schmidt gesproken (tijdens een kleine prive bijeenkomst waar hij nieuwe modellen liet zien), hij gaf toen nogal hoog op over het jubileum (“Sie duerfen shon was erwarten dann…”), maar als dit het dan moet zijn valt het mij ook wel tegen.
Dus eigenlijk denk ik dat er nog wel wat in het vat zit…Lothar is en blijft een zakenman en een jubileum daar is geld aan te verdienen.
Afgelopen zomer heb ik met hernn Schmidt
gesproken (tijdens een kleine prive bijeenkomst
waar hij nieuwe modellen liet zien), hij gaf toen
nogal hoog op over het jubileum (“Sie duerfen shon
was erwarten dann…”), maar als dit het dan moet
zijn valt het mij ook wel tegen.
Dus eigenlijk denk ik dat er nog wel wat in het
vat zit…Lothar is en blijft een zakenman en een
jubileum daar is geld aan te verdienen.
Nou laten wij dat dan maar hopen.
Ben heel erg benieuwd.
Ik laat me graag verrassen met een echte specialty.