Voor de Sinn en duiker fans onder ons; de nieuwe T1B
In titanium en met blauwe wijzerplaat!
Ook in zwart en als T2 in zwart en blauw verkrijgbaar.
Persoonlijk ben ik wel gecharmeerd van de blauwe wijzerplaat. Kast en wijzervorm vind ik iets minder.
3 likes
Tobias
18 juli 2015 om 10:14
2
Kleur is mooi, zwarte datum venster is een misser. De T2 is met een gewicht van 59 gram wel een heerlijk comfortabel horloge!
OnSiNNig model. Wel mooi, maar wel jammer dat ie niet de typische SiNN signatuur heeft.
Groet,
Tecco
Igor
18 juli 2015 om 10:48
4
Mmmm…mijn smaak is het niet
Sinn maakt mooiere modellen
Soprod Caliber. Niets mis mee verder, natuurlijk.
Ik vind het horloge in het zwart best mooi eigenlijk, de datum valt ook niet meer uit de toon.
1 like
lenno
18 juli 2015 om 11:34
6
Best wel aardig, alleen die urenwijzer doet me een beetje geamputeerd aan, net een arm zonder hand.
groetjes Lenno
1 like
vind deze ook niet “waanSINnig” mooi…
Sinn heeft wel mooiere en spannender modellen…
1 like
PLP
18 juli 2015 om 14:25
8
Niet helemaal mijn ding, de 856UTC is voor mij nog steeds de topper van Sinn.
Ik vind 'm wel wat hebben.
Maar ja, ben nou éénmaal 'n sucker voor full metal bezels.
Cheers vanuit vakantie wifi.
Elf.
Neuh. Maar heeft iemand al een prijskaartje voorbij zien komen, puur ter vermaak?
TagEd
18 juli 2015 om 18:10
11
Op zich niet verkeerd. Maar volgens mij vanaf zo’n 2300 Euries niet bijzonder scherp geprijsd. Veel concurrenten in die prijscategorie. Dan moet dit wel echt je ding zijn, dus.
Nou, hmmpff… Vind m niet echt spannend
Lucien
18 juli 2015 om 20:01
13
Ik heb een zwak voor Sinn (alhoewel de prijsstijgingen me een beetje ziek maken)
Ik heb dit modell met de zwarte wijzerplaat omgehad…met andere wijzers en een andere bezel zou hij me kunnen bekoren. Nu lijkt het een beetje een allegaartje.