Nieuwe Sinn U2 S emz 5

Vandaag binnen gekomen! :raised_hands: Na lang wikken en wegen, overpeinzen en toestemming organiseren is vandaag mijn 2e automaat binnen gekomen. De Sinn U2 S EMZ5.

Wellicht leuk om te lezen voor jullie, een kort relaas van de aankoop;
Ik heb de Sinn via C24 gekocht bij een particuliere verkoper uit Duitsland.

Eerst veelvuldig contact gehad via berichten van C24, aanvullende foto’s gekregen en kunnen pingpongen over de prijs.

Ik vond het wel spannend om via deze weg een klok (van toch wel een aanzienlijk bedrag) te kopen zonder het te zien. Wel eerst een andere U2 kunnen passen van een collega :blush: (ik wist dat dit model prima paste bij mij).

Betaling loopt via een derde rekening van C24, dus als de klok niet aankomt is dat wel geregeld alleen als er wat anders aan de hand is sta je wat minder sterk omdat je van een particulier koopt. Maar goed, had een goed gevoel over deze meneer en heb (weloverwogen) besloten de klok te bestellen.

Dan duurt verzenden uit Duitsland lang, lang, lang… Eerst de centen verifiëren door C24 dan pas opsturen, heeft bijna twee weken geduurd.

Geduld is beloond (en wat een luxe probleem is het eigenlijk ook, maar goed…) en zie hieronder de (in mijn ogen) prachtige onverwoestbare van Duits onderzeeboot staal gemaakte U2.

34 likes

Prachtig!
Sinn maakt mooi spul vind ik, ‘waar voor je geld’. Geniet ervan. Veel draaplezier! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd !
Mooie zwarte duiker.

1 like

Sinn blijft mij als toolwatch ook altijd trekken, veel plezier er van!

2 likes

Mooi hoor heb zelf een u1 gehad maar zit wel allemaal goed en degelijk in elkaar geen poppe spul zeg maar :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met de Sinn! :heart_eyes::+1:

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd.

1 like

Sinn Rules :+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2:. Mijn trouwhorloge is een Sinn 203.

2 likes

Top, mooi horloge, alleen de band zit onderstekop gemonteerd :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Veel plezier er mee en van.

Groeten
Rutger

2 likes

Gaaf horloge, veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Goed dat je het zegt, ik twijfelde al :metal:
Weet jij toevallig ook of er een rubberen band op deze vouwsluiting past?

Heel tof, echt een lekkere ‘sinistere’ toolwatch :boom:

Geniet er van :ok_hand:

1 like

Heel mooi. Heb net als Wilco een U1. Nu een kleine 4 jaar oud. Veel gedragen en ziet er uit als nieuw. Veel plezier ermee.

1 like

Mooie aanwinst :+1:

1 like

Prachtig

1 like

Jazeker! Er zijn 2 sluitingen leverbaar. Of ze precies eender zijn aan de H-link sluiting durf ik niet te zeggen. Neem even contact op met Sinn zelf. Klantenservice is echt top. De band van Sinn is ook echt mooit gemaakt(inclusief logo en curved endlinks).

De zwarte ‘silicone’ Sinn strap staat hier echt top op!
Mooi horloge trouwens :ok_hand: :ok_hand:

2 likes

Nee, de rubberen banden van Sinn hebben een eigen vouwsluiting. Daar zijn wel 2 versies van, een kleine en grote.

image

Zijn er beiden ook in het zwart.

Groeten
Rutger

2 likes

Nee. Bij de rubberband zit een brede vouwsluiting waar de rubberband inzit. Je opent deze sluiting ook met twee knopjes op de zijkanten. Er is een grote en een kleine.

Hier een voorbeeld op mijn UX :sunglasses:

1 like

Gouwe tip! Dat ik daar zelf niet opgekomen was. Ga Sinn mailen. Dank!