Doorgaan met de discussie van Sinn only (Deel 2):
En daar is ie dan!!!
De naam is U50 Hydro….
Pica or it didn’t happen!
Goed bezig geweest heren!
En welke gaat het worden???
Even onder ons: Nu heb ik een UX SDR. Briljant ding.
Zal ik die verkopen en dan deze U50 terugkopen??
Die is al geweldig toch. Dan lekker een ander horloge erbij!
Even wachten op reviews…of wachten tot ik funds heb voor een volgend horloge voordat je het in de verkoop slingert, bedoel ik eigenlijk…
Eigenlijk denk ik dat ook…
Wordt dan wel een Sinn
Hahaha lang verwacht, toch gekomen.
Sinn altijd goed
Hecht je waarde aan de accuratesse van het thermocompensated uurwerk? De U50 Hydro heeft namelijk een ‘standaard’ (en dikker) quartz uurwerk. Toch een gemiste kans.
(De U50 met auto uurwerk is zelfs dunner!)
Als je pols het aankan zou ik het niet doen.
Volgens het artikel een batterijduur van 5 jaar.
Dat is dan 2 jaar eerder opsturen naar Sinn voor nieuwe olie en batterij dan bij de UX.
Ik vind zelf de UX met 44mm eigenlijk bijzonder draagbaar. Komt omdat hij vrij dun is en niet al te zwaar.
Op metalen band is de balans prima, wat mij betreft.
Alleen ja, hij is groot.
Maar ondertussen is het de enige grote klok die ik nog heb. Er mag er wel eentje uitspringen.
De U50 Hydro is eigenlijk alleen vanwege hebberigheid als ik eerlijk ben.
Morgen en vrijdag ben ik in Frankfurt. Levensgevaarlijk. Als het uitkomt ga ik toch even kijken. Moeder de vrouw is mee, dus de kans dat het uitkomt is eigenlijk te verwaarlozen.
Echt jammer dat de wijzerplaat en secondewijzer niet hetzelfde zijn als op de UX… die vind ik denk ik echt mooier.
Of niet?
UX plaat is mooier.
Snap dat ruimte kleiner is maar idd, de langere indexen zowel minuten als 5-tal… de 12 uur index… het extra woordje einsatzzeitmesser… de ux komt lekkerder over…
Toch maar een UX dan?
Door de korte lugs draagt de UX veel kleiner dan de afmeting doet vermoeden.
Zou ook zomaar kunnen dat de UX beter in verhouding is dan de relatief dikkere U50 hydro.
Heel jammer inderdaad. Ik vond de UX al duur voor een Quartz, maar die was tenminste thermocompensated, deze van de U50 niet, dat gaat hem voor mij niet worden… Dan liever the real deal…
Oei, staat iets mis op hun franstalige deel van hun site.
https://www.sinn.de/fr/Modell/U50_HYDRO_SDR_TEGIMENT.htm
Het is 5000 meter en 500 bar, ze hebben een 0 vergeten.