-ej- Schreef:
Het blijft lachen met die mensen op het forum
hier. We kennen de seiko fanboys al maar ook over
sinn mag niets gezegd worden.
Er mag mijn inziens best wat kritiek en meningen geleverd worden op dit forum. Doe ik ook geregeld. Maar als het een mening is, laat ik dat zo duidelijk mogelijk blijken. En als ik kritiek heb, onderbouw ik dat ook zo goed mogelijk, zonder dat het persoonlijk wordt. Zo heb ik al ‘duizend maal’ gezegd dat ik de puist op een Submariner maar niks vind en die opgepompte kasten ook niet. De puist niet, omdat ik dat de look van de wijzerplaat vind ‘doorbreken’. De opgepompte kast niet, omdat ik bij een horloge van een merk als Rolex graag iets elegants en verfijnds bij wil voelen en dat heb ik meer met de smalle lugs op de oudere modellen.
Maar ik ben niet te beroerd om te bekennen dat de loep (van Rolex in ieder geval) goed de datum vergroot en dat de brede lugs en kroonbeschermers de klok stoerder maken. En dat past ook wel bij zo een toolwatch. Destijds werd 40mm ook gezien als huge en groot/stoer.
Kortom, kritiek kan best, maar hou het respectvol. Want als iemand zo iets zegt over een merk, club, etc. dat je wel aanstaat, kan dat in het verkeerde keelgat schieten.