Nieuwe Skeleton

Ik vind die band ook niets hoor :smiley: Een bruine Croc(print) zou hem zeker goed doen.

Uit mijn hoofd is het een 20MM maar weet het niet 100% zeker.

Groeten,

Martom

Mooie aanwinst Martin(tu)

Hij wordt idd nog mooier met een klassieke zwart leren band.Alvast veel draagplezier gewenst.

Gr Dennis.

Nou, hij is binnen. Het bandje blijkt niet alleen foeilelijk te zijn, maar ook nog eens vreselijk stug, wat mij betreft niet draagbaar. Als er nog iemand een bruine croco-look 20mm in de aanbieding heeft? :slight_smile:

Verder is het gewoon een leuke klok voor dat geld. Afwerking ziet er heel behoorlijk uit, en het geheel zit op een kussentje in een echt kunstlederen doosje. :smiley: Ik heb trouwens de stalen versie met geblauwde wijzers:

Over een paar jaar de resultaten van de duurtest!

mooi vind ik het niet maar als ik er dan langer na kijk heeft het ook wel weer wat.
maar zet er in vredesnaam een leuke band om.haha

Ik vind ze ook wel leuk hoor. Mits er een bruine band om zit natuurlijk. Wel uiteenlopende prijzen zeg.

dreski Schreef:

Wel uiteenlopende prijzen zeg.

Mijn advies is om op eBay niet meer dan 50 euro of ongeveer 70 USD te bieden. Dan heb je er binnen een paar weken eentje te pakken.

oscar Schreef:

mooi vind ik het niet maar als ik er dan langer na
kijk heeft het ook wel weer wat.

Ach ja, zo’n skeleton-watch had ik nog niet, en een Maurice Lacroix vind ik te duur. Dan spaar ik liever door voor een Calendrier Retrograde. :wink:

Snooker Schreef:

dreski Schreef:


Wel uiteenlopende prijzen zeg.

Mijn advies is om op eBay niet meer dan 50 euro of
ongeveer 70 USD te bieden. Dan heb je er binnen
een paar weken eentje te pakken.

Zoiets was ik ook van plan. :smiley: Maar bedankt voor de tip.

Cool,

Ik vind hem nog mooier dan de gouden die ik heb, maar ja, ik had die $50 geboden, en niet verwacht dat ik hem daarvoor kreeg :smiley:

Die van mij werd trouwens in een soort brillenkoker geleverd. Zondag ga ik op de Rikketik een nieuwe band scoren.

Nog even een plaatje, omdattie best wel fotogeniek is:

Groeten,

Martin

De wonderen zijn de wereld niet uit…
Ik vind hem prachtig,je moet toch wat geluk hebben in dees wereld…hehe

Ik heb er inmiddels een bruine krokoprint band omheen gelegd. Ziet er toch meteen heel anders uit. :slight_smile: Zal er één dezer dagen ff een fotootje van maken.

Snooker Schreef:

Ik heb er inmiddels een bruine krokoprint band
omheen gelegd. Ziet er toch meteen heel anders
uit. :slight_smile: Zal er één dezer dagen ff een fotootje van
maken.

Eén dezer dagen ??? NU, verdorie !!! :smiley:

( Laat ons toch niet zo lang smachten naar die foto ! :wink: )

Excuses voor de niet zo scherpe foto… maar goed, het geeft een idee van het bandje:

THX !!! Ziet er inderdaad véél beter uit ! (tu) (tu) (tu)

Stuk beter. Morgen heb ik hopelijk ook een nieuw bandje erbij!

Groeten,

Martin

Over de build-quality zal ik na een weekje dragen nog geen uitspraak doen, maar het kreng loopt me toch akelig precies! Loopt nu ruim een week aan één stuk, en de afwijking is niet waar te nemen, oftewel < 1 minuut! Een zeer prettige verrassing! :slight_smile: