Nieuwe sloffen voor mijn Tudor Black Bay Black 79230n en Omega Speedmaster Professional Moonwatch

Hallo allemaal,

Vanochtend maar eens even aan het pielen gegaan met mijn Tudor Black Bay Black 79230n. Onlangs nieuwe ongedragen OEM Tudor Nato en lederen band met vouwsluiting op de kop getikt via die prachtige forum. Tijd voor een nieuwe look. De lugs netjes afgeplakt en onderstaande foto reportage is het resultaat. :sunglasses::+1:

Op de lederen band:

Raar maar waar maar het voelt alsof ik een heel nieuw horloge heb. :blush:

Hoe vinden jullie de Tudor Black Bay het mooist?

• Staal
  • Leer
  • Nato

0 stemmers

Daarnaast ook even aan de slag gegaan met mijn Omega Speedmaster Professional Moonwatch. Ik had al lange tijd de OEM lederen Omega band met vouwsluiting op de plank liggen maar nog nooit gedurfd om hem er zelf op te zetten. Na het succes verhaal van mijn Tudor Black Bay toch de moed gevonden om ook mijn Omega Speedmaster onder handen te nemen. De lugs netjes afgeplakt en gaan met die banaan!

Dit is het resultaat:

Hier nog een before and after shot:

MvG Ralph

27 likes

Leer staat goed op je Invicta Pro Diver 1953.

Oh wacht …

8 likes

Tbh zou ik er alleen staal of een aansluitende rubberband op dragen.

Vind het horloge te dik om op nato te dragen en de ruimte tussen kast en band te groot leren mooi te vinden.

Maar heej, het is jouw horloge :wink: veel plezier er van!

Maar koop die rubberband!!

3 likes

Jup, dus dat!

Waar is de poll?

2 likes

Vond persoonlijk de BB op de Tudor nato altijd heerlijk dragen en er top uitzien :+1:

Dat leer vind ik minder.

:wink:

6 likes

Die lederen band is echt geweldig!!

(zit hij nu “verkeerd om” ? ) Doe ik ook geregeld, soms werkt dat net ff wat beter/fijner/mooier.

Ik ben ook al een rubber band voor de Tudor Black Bay. Een Crafter Blue rubberen band to be exact :sunglasses:

2 likes

Fixed that for you :sunglasses:

1 like

Nee dat hoort in dit geval zo. Anders staat Tudor op z’n kop.

1 like

Mooi en lekker draagbaar op leer Ralph.
Die stalen band maakt het een log bakbeest :smiley:

1 like

Gasten, give me a break, het is geen NATO!

6 likes

Inderdaad, dit model leent zich alleen voor staal. De kast is veel te hoog voor iets anderes

1 like

gaaaap jaaap.

1 like

Mooi dat de nato goed terechtgekomen is! Geniet ervan man! Staat hem goed.

Waerde Jaep, plz educate me. Wat is het dan wel?

1-piece NATO oftewel een RAF?

1 like

Ah, check.

Ook wel single pass nato…

Leer staat 'm goed :+1:

Het is een stoffen band. Met een nato heeft het niets van doen. Het heeft er lafjes tegenaan gehangen. Een single pass is het officieel ook niet, want de pins zitten in de band.

5 likes