Nieuwe smaak ontdekt!! Van Pepsi naar Coke (eerste x zelf bezel wisselen, oefff!!!)

Tof geworden :+1:

1 like

Zo voel ik het precies. Stond het resultaat net als een kleuter met een “kunstwerk” tekening aan m’n vrouw te showen. Die zei alleen maar dat ze het knap vond hoe rustig ik bleef toen toch dat veertje van z’n plek ging…

Neen, die zit hier niet in de buurt. Minimaal uurtje rijden.

1 like

Neen, dat is het mooie van deze wissel: mijn BLNR en YM hebben genoeg blauw en deze heeft nu geen blauw meer maar alleen rood / zwart, prima! Daarnaast heb ik nog een (volledig zwarte, need to say?) Explorer alsmede de nodige andere kleuren in m’n niet-Rolex collectie deel.

1 like

Helaas, inderdaad. Vergeet ook de andere tekstkleuren voor “GMT Master” op de verschillende wijzerplaten niet…

Dan snap ik op zich wel dat ze het niet hebben geaccepteerd… :slight_smile:

1 like

Ze zijn nog beter dan ik dacht :persevere:

gedurfd, maar wat een mooi resultaat…

1 like

Nice! Ik heb laatst precies hetzelfde gedaan. Keihard billen knijpen, maar resultaat mag er zijn. Ben van de zwarte variant ook naar de coke bezel gegaan. :v: :sunglasses:

Grappig dat jij hetzelfde probleem had dat ze het nergens willen doen. Bij Rolex ook niet. Vraag me af wat er nu gebeurd als ik 'm instuur voor een Rolex service. Gaan ze dan miepen?

2 likes

Heel erg knap van je!

1 like

Erg knap! Ik zou waarschijnlijk naar de volgende juwelier/werkplaats gegaan zijn.

Zou je het aanraden of zelf opnieuw vervangen de volgende keer?

1 like

Doe het gewoon weer zelf! Weet nu hoe het moet en waarop te letten.

Netjes hoor! Ik kon me namelijk voorstellen dat aan de hand van de bilspleet zweetmeter het gehalte wat te hoog was om voor herhaling vatbaar te zijn.

1 like