Nieuwe smaakjes INOX

Kwam dit tegen op ablogtowatch; de INOX voor 2015 in nieuwe smaken. Begin hem tof te vinden, wat jullie?

http://www.ablogtowatch.com/victorinox-swiss-army-inox-watches-2015-red-remade-naimakka/

Ziet er goed uit. Vooral met metalen band.

Geweldige klok maar die stalen band… ik weet het niet. Ik vind hem persoonlijk op zijn rubberen band en met een honkbalband van Ko op zijn mooist:

Rubber vind ik zelf niets, maar een versie met stalen band en een ongeëvenaarde custom band van Ko lijkt me toch een mooie combinatie om af en toe te kunnen wisselen.

Hij staat niet op mn “klokje waarvan je wist die ging komen” lijst, maar het is wel echt een fenomeen aan het worden, de Inox!

Mooi, die stalen band, misschien…

Ik vind t allen goeie aanvullingen. De swiss military bags mag dan niet mij smaak zijn, maar t idee er achter vind ik wel mooi. Net als de paracord. Daarvan spreekt de transparante casebeschermer me erg aan.
En de stalen band… Mijn voorkeur is meestal n stalen band. Ben blij dat ie er is.

Maar tja… Quartz heh… Heb t niet zo op horloges die afhankelijk zijn v batterijtjes. Ik snap dat n mechanisch of kinetic uurwerkje veel vd testen niet zou doorstaan. Maar probeer er dan solar in te verwerken. Als g-shock t kan…

Het rood is natuurlijk helemaal zakmes.

Verder blijft rubber het best. De leren protector slaat echt als een tang op een varken.

Ik krijg en beetje een Hannibal Lecter gevoel.

Goede aanvullig die stalen band

Ben sinds een aantal weken in het bezit van een blauwe INOX. Om de een of andere reden is het horloge sindsdien iedere dag gedragen. Ben bang dat een band van KO niet echt matcht met een blauwe,maar de band van parakoord zou ik wel heel graag erbij willen.