Nieuwe SPEEDMASTER aanwinst!

Jawel maar daarom ben ik ook erg zuinig op mijn horloges. En ik heb eerder een krasje op de band dan op het glas. Het hesalite is gewoon mooier en hoort er voor mij op. Kleine rasjes zijn aardig weg te poetsen en een nieuw glaasje is betaalbaar mocht dat ooit nodig zijn.

1 like

Het is mijn ervaring dat lichte krassen prima zijn te verwijderen van hesalite met Brasso of evt. Commandant Cleaner. Heb dit zowel bij mijn Speedmaster als vintage Seamaster DeVille als eens met suc6 gedaan.

Grt. Marco

1 like

proficiat.

Van Harte met dit mooi exemplaar

Gr Pieter

Geniet er van, en volgens mij goede keuze. Ik heb een aantal speedmasters maar niet de “echte” en dat blijft jeuken…

Gefeliciteerd met deze klassieker!

Can’t go wrong with the Speedy.

Proficiat met deze mooie aanwinst.

Prachtig horloge…blijft 1 van de mooiste mijn inziens…Geniet ervan !

Proficiat met je aanwinst! Auke maakt er iets gezelligs van weet ik uit ervaring👍

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Geniet ervan!

Mooie aanwinst :thumbsup:

deze zou ik de eerste weken onder mijn kussen leggen denk ik. Op dat gebied ben ik nog net een kind! Wat een geweldige prachtige aanwinst! Zeer mooi! Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd met deze klassieker.

Wat een marketingmachine zit er toch achter bij Omega. In 2012 was de list price van dit model €3300, vier jaar later is dat €4300. Het verschil is een grote doos. En ze blijven als warme broodjes verkopen.

1 like

Je hebt zeker geen ongelijk.
Het zorgt er in ieder geval ook voor dat je “nieuwe” horloge ook minder in waarde daalt. Het is een heel interessante discussie maar die voer ik liever niet in dit topic.

Die doos maakt het voor mij nog leuker. Die is volgens mij los te koop voor 400 dacht ik.

Gefeliciteerd!!

Displex werkt ook super…

Maar weer een topper dit! Gefeliciteerd! Indrukwekkend geheel!

Oude liefde roest niet - Posten die foto’s zodra je ze hebt gemaakt!

Veel plezier ermee. Zou hem ook niet kwijt willen…

4 likes

Proficiat, geniet er van.