Nieuwe Speedmaster Chronoscope

Het is bijna kerst dus het is weer tijd voor een nieuwe Speedmaster aldus Omega. Wat vinden jullie ervan? Ik ben blij met de vernieuwing maar ik word er niet warm van… Hierbij wat foto’s van de Omega Speedmaster Chronoscope op de stalen band
afbeelding|231x500

Prijskaartje €8600

5 likes

Al eerder gepost

Lelijk.
Just my 0,02.

3 likes

Heel tof, alleen liever gewoon in de normale Speedmaster maat.
Edit: Niet zo tof dat ik hem zou overwegen trouwens.

Blauwe wel nice maar waarom 43mm?? Gemiste kans IMO

Tof maar te groot.

1 like

Erg druk…:thinking:

Te groot, te druk, te random.

Pass…

3 likes

Mwa. Niets voor mij. Beetje te druk

1 like

Die retro-verwijzingen op de dial maken het geheel echt veel te druk. Het blauwe vind ik het echter heel goed doen, dat dan weer wel.

Not my cup of :coffee:

1 like

Ik vind ‘m wel geslaagd, zie dit veel liever dan de standaard speedy!

Die blauwe doet mij een beetje aan zo’n ouderwetse tachograaf ofzo denken…

3 likes

Nee, doet me niets :yawning_face:

:confounded:

1 like

Het is niet een heel relevante uitgave, toch? Ik zie maar weinig horloges met dergelijke capriolen op de plaat langskomen.

1 like

Die blauwe vindt ik wel vet maar is er een goede relatie met een ouder speedmaster model of hadden ze dit gewoon een nieuw model moeten maken.

Ik vind hem wel fraai maar niet koopwaardig

Het onderliggende filmpje is zojuist uitgekomen en zorgt voor een klein kriebeltje en dan zie ik weer het horloge en dan denk ik toch meh te druk :sweat_smile:

Helaas, het lijkt er op dat het op dit moment bij de grote merken ontbeert aan creativiteit. Ik zie veel teveel teruggrijpen naar horloge geschiedenis. Dit is (slecht) gekopieerd van de klassieke chronografen.

Nice cropping.

Is al gedaan. Breitling is er groot mee geworden.