Nieuwe speedmaster in 38mm

Ik sluit me graag aan bij de woorden van @AllSunsDawn. Klein en dik is bijna erger dan groot en dik, want groot en dik is nog een soort van geankerd op de pols, terwijl klein en dik gewoon topzwaar rondzwalkt.

Een 44mm Panerai die wat dikker is draagt paradoxaal genoeg beter dan een 38mm horloge wat dik is.

Dat ding loenst. Ik vind de Speedy in gewoon zwart nog prima, of in helemaal wit, maar als je 'm reverse panda of panda maakt slaat het nergens op. Ik krijg deze vibes:

image

Jaren lang gehad, overigens, maar ik zou het nooit meer kopen sinds ik op ontwerp en proporties ben gaan letten.

2 likes

Hoeft ook niet. Als je in deze prijsklasse shopt dan heb je ook geld voor een mooi horloge onder een mouw. Of je stroopt lekker je mouwen op! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wat was dan de reden om hem ooit wel te kopen? Je koopt het toch omdat je het mooi vindt, omdat het ontwerp, wat je ziet, je aanspreekt?

Ja, klopt! Ik snap ook niet dat niet meer mensen hier moeite mee hebben. :thinking: :person_shrugging:

We weten het nu wel :smiley:

2 likes

Ja, we vallen nu een beetje in de herhaling met meningen en argumenten. Gebeurt vaak, wanneer een topic wat langer wordt. Ik denk dat alles wel gezegd is. En uiteraard mag iedereen gewoon dragen wat ie wil en mooi vinden wat ie wil. Blijft iets heel persoonlijks: smaak.

2 likes

Ik niet, want dat is:
Een panda en geen reversed.
Subdials staan veel te hoog
Oh, en een skirre shitizen.