Nieuwe Speedmaster (review)

Er duiken hier en daar al foto’s en filmpjes op van de nieuwe Speedmaster.
Robert-Jan van Fratello heeft inmiddels een filmpje online met een vergelijking tussen de vorige generatie Speedmaster, en de nieuwe. Er staat ook een artikel op Fratello.

5 likes

Vind de nieuwe persoonlijk erg geslaagd

Plus:
Mooiere band
Stepped dial
Applied logo
DON bezel
Geen overdreven doos

Min:
Achterdeksel
Prijs

1 like

Gaaf. Die nieuwe band is echt duizend keer mooier dan de oude :+1: Andere specs ben ik ook wel over te spreken :slightly_smiling_face:

1 like

Mooie iteratie met een klassieke dial!

Ik vind ook de wijzigingen een toevoeging. Echter die DON bezel is natuurlijk de grootste flauwekul. Leuk om bepaalde tijdscorrecte modellen te controleren, maar om nu van een toevoeging te spreken…

1 like

Applied logo is alleen bij saffier.

1 like

Waar, maarja horloges en veel daaromheen zijn wel vaker niet rationeel te verklaren

Ik vind het logo (vooral applied) een beetje gek ogen. Een beetje ‘in-elkaar-gedrukt” en te klein.

Verder echt een cool horloge. Een van de mooiste moderne horloges wat mij betreft :slight_smile:

Dat is helemaal waar :slight_smile:

Ben benieuwd of de nieuwe bracelet ook op het oude model past.

Ben wel erg benieuwd wat de prijzen via het grijze circuit gaan zijn.
Maar zal nog wel even duren.

Zodra ik zeker weet dat deze nieuwe band ook op de Snoopy 50 past, bestel ik hem (de band dan, want 2 Speedy’s is voor mij wel voldoende).

Volgens Robert Jan Broer wel, want hij heeft het al geprobeerd. Kijk het filmpje, zou ik adviseren

Dat doet hij dus wel haha, edit…

Mooi horloge, een net iets mooier uurwerk, wat andere details, mooiere band.

En t.o.v januari 2020 een prijsverhoging van 32%

Van eur. 4.700,- naar eur. 6.200,-
:flushed:

1 like

Dat schijnt helaas dus niet het geval te zijn.

Past wel maar niet perfect. Kast is anders.

1 like

Naar 6100 toch?

O echt? Dat is wel goed nieuws. Ik meende in Speedmaster only topic te hebben gelezen dat het dus niet past.

Lekker hoor! Het is dat ik er al 1 heb…

Check de videoreview van RJ even.

1 like

€6k voor een handopwinder met plexi :sweat_smile:
De inflatie is hoog :smile:

1 like