Nieuwe speedmaster ?

Hey,

Nadat ik zelf enkele weken geleden een omega PO heb gekocht ging ik vandaag samen met mijn vrouw op zoek naar een dameshorloge. Bij de Omegadealer was ik verbaasd een nieuwe speedster te zien. Diamater 38 mm dus doenbaar voor vrouwen en de wijzerplaat was een prachtig samenspel van oker, zwart en bruin. Ik kan deze echter niet terugvinden op de site van Omega. Weten jullie meer?

Er komen echt niet opeens nieuwe Speedmasters op de markt, zekewr niet een paar dagen voor “Basel”:slight_smile: Er zijn heel veel uitvoeringen van de kleindere versie (automatic). De site van Omega bevat voornamelijk de recente versies. Maar probeer Google afbeeldingen eens bij de term Omega reduced of Speedmaster+reduced.

hans

Hey,

Ik zal je toch moeten tegenspreken, het gaat over een nieuwe speedmaster van 38 mm met de datum tussen de 4 en de 5 (kan ook de 5 en de 6 zijn)

jochen Schreef:

Hey,

Ik zal je toch moeten tegenspreken, het gaat over
een nieuwe speedmaster van 38 mm met de datum
tussen de 4 en de 5 (kan ook de 5 en de 6 zijn)

ook hey…gewoon ff rond kijken
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,169104
graag gedaan :wink:

Foto gevonden.

Beste Jochen,

daar ben ik ook al een tijdje naar op zoek. Er is verbluffend weinig over te vinden!! Zie o.a. ht topic dat Joost al aangaf voor alle extra info omtrent dit horloge.

even foto terugplaatsen

Had je het vorige topic al gelezen?

ja, heb het vorige item ook gelezen.
Ik weet in ieder geval dat hij in Belgie reeds te koop is, mijn vrouw heeft hem gisteren omgehad. Helaas was de verkoper alles behalve behulpzaam dus veel info wou het er niet over kwijt.

Als je daadwerkelijk interesse hebt kan ik eventueel morgen nog eens langs de juwelier gaan om zelf wat meer info te vragen. Vind het zelf namelijk ook een interessant horloge, maar heb momenteel geen 2.600 euro in een laatje liggen helaas! Ik weet dus niet hoe dat met jou zit, dus laat het maar even weten.

Gezien ik pas eind december een Omega PO heb gekocht is mijn spaarvarken eerder leeg. Dat van mijn vrouw is echter goed gevuld. Het is dan ook voor haar dat ik wat research doe. Hoewel het een eerder mannenuurwerk is, is het gezien de afmeting van 38mm best draagbaar voor een vrouw. De enige weinige info die de verkoper wou geven was dat het brandnew was en dat er de komende maanden nog speedmasters een nieuwere look gingen krijgen. Maar zoals gezegd, het was een redelijk bekakte winkel en de verkoper was al even …
Alle info hierover is meer dan welkom.
Op de foto zie je het niet zo goed maar in het echt is de wijzerplaat super : een mooi kleurenspel van oker, bruin en zwart, werkelijk uniek.

Helaas, ik ben vandaag nog even wezen kijken maar ze hadden helaas niet meer staan. Wel “gewone” Speedmasters in diverse uitvoeringen, maar niet diegene die ik laatst zag staan. Ik had overigens wel op internet nog wat gevonden, maar ook daar wordt je niet veel wijzer van (ik niet althans):

http://uhr-forum.de/omega-speedmaster-date-t34013

Blijf het vreemd vinden dat er hier zo weinig over te lezen valt. Misschien weten we meer na Baselworld.

Jochen, mocht je nog niets hebben gekocht in de tussentijd, hier staat er eentje nieuw te koop!

http://www.uhren-miquel.de/omega/Omega_Speedmaster_Date_Automatik_Chronometer_Chronograph_art_3806.htm

thx voor de tip maar was voor mijn vrouw en die heeft ondertussen en damesspeedmaster besteld.

Bedoel je soms deze?

Begeleidende tekst heb ik even van een site gejat.

Dieses Jahr präsentiert OMEGA eine Auswahl an neuen Speedmaster Ladies Modellen deren Optik ein feines Facelift erhielt. Wie alle Speedmaster Professional Uhren verfügen auch die neuen Ladies Modelle über ein Edelstahlgehäuse. Neu ist die Lünette in 18 Karat Rotgold, die darüber hinaus mit 54 Diamanten besetzt ist. Die Chronographendrücker, die Krone, die aufgesetzten arabischen Ziffern sowie die Zeiger sind ebenfalls in Rotgold gehalten. Auf diese Weise bewahren auch die neuen Modelle ihre Sportlichkeit mit dem besonderen Hauch von Eleganz.

Das 38 mm Edelstahlgehäuse beherbergt das Automatikwerk Kaliber 3304. Es ist
chronometer-zertifiziert und sorgt für ausreichend Energie und präzise Messungen. Neu ist das dezente Datumsfenster bei 6 Uhr. Farblich en vouge ist die Speedmaster Ladies durch ihr anthrazitfarbenes Zifferblatt. Das graue Alligatorlederarmband ist speziell behandelt und rundet den Look der Uhr perfekt ab.

NicoB)-

Stijvol dames klokje zeg!

Supermooi! Helaas zullen die diamanten de prijs flink opdrijven…

Mag ik vragen wat deze speedmaster kost?! Voor vrouwen dan… Misschien iets voor m’n ex haha! Ze krijgt nog een verjaardags cadeautje van me! Is hij er ook zonder goud en diamanten?

Gr. Mark

Cadeautje voor je ex???

Ik zou haar afschepen met een Swatch en zelf een speedmaster kopen!!!:D:D:D:D:D

NicoB)-