Deze dus?
Bestellen:
Deze dus?
Bestellen:
Jup!
Meer fotoâs/info: http://www.fratellowatches.com/omega-speedmaster-speedy-tuesday-limited-edition/
Gave lume, dat wel, voor de rest weinig enerverendâŠ
Mooi ding, maar zit geen stalen band bij, en voor âŹ5300 toch wat extreem dan.
Ik vind hem waanzinnig! Goede zet, die reverse panda. Speelt ook een beetje in op de huidige Autavia/vintage rage
Erg cool!!!
Thanks. De radial dial met origineel font van Alaska III op de subdials maakt hem ook anders dan de meeste reverse pandaâs en geeft deze Speedy een eigen gezicht.
Even wachten dan Bij de vorige speedy âlimitedâ waren die prijzen in het begin ook zo gek maar werden na een tijdje een stuk vriendelijker.
Op 100,- na even duur als de ck2998 in blauw. Maar daar kreeg je dan een saffierglaasje bij.
Ik vind m echt wel mooi.
Hij is helemaal gematteerd, past dus geen band bij.
Pfff⊠ik weet het niet. Ik ben wel redelijk Speedy fan en ook de limiteds kunnen mij bekoren. Maar door het lume effect wordt het bijna een circus attractieâŠ
Panda dial vind ik wel erg gaaf!
Kijk dat wist ik niet, thanks!
Ik ben een beetje benieuwd hoe die lume in het echt uitpakt, maar ik vind 'm echt wel gaaf.
Schitterende klok maar die âspeedy tuesdayâ naam had voor mij niet gehoeven. Dan hadden ze wat mij betreft lekker iets creatiefs met dat Alaska mogen bedenken.
Nu is het alsof je een âoeh ah Ed de Goeyâ editie kunt bestellen van het keepersshirt van Feyenoord.
Er zijn behoorlijk wat limited Speedies in omloop. De een wat beter geslaagd dan de ander. Toch is dit een mooie aanvulling IMHO. Er is geluisterd naar fans/kenners en behoud van authentieke elementen zonder Snoopy of NASA-logoâs aan de dial toe te voegen. Wat features die deze Speedy uniek maken tov van andere exemplaren/het origineel:
Anyway, van 1 nummer weet ik zeker dat deze verkocht is
Mijn geboortejaar was al weg helaas
Die van mân kids ook
Ben benieuwd hoe hard dit zal gaan
Overall een waanzinnig mooi horloge.
De pluspunten:
super mooi
erg mooi, maakt hem lekker âtoolâ
gaaf, hoewel ik licht twijfel of het niet teveel âkermisâ wordt op deze manier
Toch wat - kleine - minpunten:
geef mij toch maar liever een bedrijf met een visie in plaats van doen wat het publiek graag wil
sluit aan op voorgaande, dat is natuurlijk zo tegenstrijdig als wat, een horloge met vintage elementen de naam geven van iets moderns, congruent is het allemaal niet echt zoâŠ
Hashtag stamt al uit 2012. Is best oud hoor