Nieuwe #speedytuesday Speedmaster!

vind hem mega-gaaf. Jammer dat mijn geboortejaar, trouwjaar, geboortejaren van de kids waren vergeven, dan had ik ws wel toegehapt en de volle prijs willen betalen.

Ga nu wel afwachten of er ooit nog eens eentje op de tweedehandsmarkt komt.

Misschien dat ik 'm even heb gemist, maar welke rol had jij hierin?

Ongelofelijk kicken! Reservering geplaatst :+1:

4 likes

Just in time…

geef mij maar een bedrijf wiens visie is te doen wat het publiek graag wil…

(of in elk geval aansluit bij de wens van haar klanten).

Anders ben jij m.i. commercieel gezien niet goed bezig.

jij bent na twee colleges marketing afgehaakt?

3 likes

zat ik inderdaad in de kroeg

3 likes

laat me raden, daar schonken ze wat je vroeg :wink:

2 likes

dat ben ik vergeten

Korsakoff is snel met me klaar

1 like

ja dat is een prima vodka

2 likes

Meneer is een liefhebber?

5 likes

maar even weer on topic.

En ook commercieel gedacht: Kan je hierop intekenen en je reservering verpatsen? Of zijn er (hier) mensen die de klok besteld hebben omdat ze verwachten hem te kunnen verkopen en er op te verdienen (zgn handelaren)?

@jur kun je de topics even samenvoegen?

ik denk dat dit eerder een afschrijver wordt, net als de TinTin en de Snoopy :wink:

1 like

Ik geloof dat je hier een verkeerde opsomming gebruikt…

1 like

Dat gaat zeker gebeuren Bob.

Van de laatste Snoopy werden in Duitsland en andere grote landen vaak door liefhebbers twee klokken gekocht. Eentje werd verpatst voor het dubbele dan was de andere ā€˜gratis’.

jij hebt er 2 besteld? :slight_smile:

Ik verwacht dat deze zeker zal stijgen. Oplage van 2012 valt voor een Omega nog wel mee, en deze worden op alle horlogesites geplugd. Plus het feit dat hij vreselijk gaaf is natuurlijk :wink:

Mijn reservering staat in ieder geval. Heb altijd nog de mogelijkheid om me te bedenken, maar momenteel lijkt hij me geweldig.

1 like

Nee.

1 like

Poeee echt wel mooi zeg!
Ook de lume vind ik juist erg mooi gedaan!

Toch typisch zon irrationele emotionele conditie. Het gaat uiteindelijk toch om de klok?
Hoe helpt het jou om betekenisvolle personen te vertalen in een getal op een horloge?

2 likes