Nieuwe #speedytuesday Speedmaster!

Je verwacht nu dat bij het pre-orderen van deze klok iemand dit soort rationele overwegingen heeft? :joy:

moet zeggen dat ik nu toch wel spijt heb om niet te hebben ingetekend, welk getal dan ook… Vind hem echt te mooi om niet te hebben.

Goede marketing idd
Helaas meer speculanten op deze wijze dan liefhebbers
Dat is dan weer jammer …

Speedmasters zijn leuk, heb er zelf een, maar het thema wordt wel uitgemolken zeg!

Dit is dus weer helemaal klote hĆØ, ik ben nu al te laat met reserveren. Nou dan hoeft het van mij al niet meer, ik ga wel voor de Autavia.

Dat ā€œuitmelkenā€, met limited editions of nieuwe kleuren / details:
doen bijna alle merken dat niet?
Seiko met de Turtle? Grand Seiko?
Zenith met de el Primero?
Tag Heuer met diverse modellen?

Mij maakt het niet uit hoeveel LE’s er al zijn;
Als de mijne maar mooi is ben ik blij…

4 likes

Wegens enorme hoeveelheden traffic zijn alle nummers bezet voor de eerste x-aantal bezoekers voor 15min, maar (nog) niet uitverkocht… Zou het later nog eens proberen.

1 like

Idd! Ook vast veel mensen die uiteindelijk niet echt betalen zodat veel vrijkomt tzt!

Als je ECHT nog wil komt t vast nog goed :slight_smile:

Inderdaad. Hoe minder nummers, hoe vaker de melding dat alle nummers bezet zijn… Het is een keuze van Omega, ik had het misschien anders gedaan zodra er minder dan bijv 500 beschikbaar zijn.

Anyway flink F5-en en anders ff langer wachten.

Hodinkee limiteds gingen nog veel sneller BTW :wink:

Maar als alle nrs besteld zijn kunnen er toch geen nieuwe bij komen? Of zie ik het nu verkeerd? Ik zie ook geen reserve lijst waar ik me op kan inschrijven. Hoop het echt (wacht al jaren op de ultieme panda)…

1 like

Sowieso zijn er enkelen die hebben ingeschreven en nog moeten bevestigen binnen x-tijd geloof ik. Als ze dat niet doen, dan komt er weer eentje lijkt me. Als je er echt een wilt zou ik ook even een mail naar Omega sturen of je evt. op een reservelijst kan etc, oftewel opties bespreken.

Succes!

1 like

adviesprijs is 5300 euro. Maar wat gaat de dealer uiteindelijk vragen? Stel ik kan er op 1 intekenen (ow wat heb ik me vandaag al vaak voor de kop geslagen dat ik niet meteen heb ingeschreven), wat wordt dan de prijs? Kan de dealer de prijs nog omhoog schroeven? Of valt er evt zelfs nog te onderhandelen (lijkt me kansloos)…?

Je had 24 uur de tijd om de pre-order te bevestigen.

Morgen tussen 12.00 en 13.00 / 13.30 zouden er dus veel vrij kunnen komen. Daar zou je voor kunnen gaan…

2 likes

Als ik het zo zag bij de inschrijving kun je alleen boutiques selecteren om het horloge af te halen en geen AD.

1 like

Die Hodinkee Zenith: ook al naast gegrepen :weary:

5 likes

Tsjonge wat een beauty weer! :ok_hand:

Daffie gaat op zoek naar knaken… :wink:

Hij wordt niet via dealers verkocht, alleen online.

1 like

De dealers krijgen er nul volgens mij
Alles gaat online direct naar eindklanten

1 like

Hier ook naast gegrepen. Baalde ik stevig van.

En anders ik wel. Veel mooier wordt het niet in mijn ogen. En dan ook nog serieus ā€˜limited’…

Maar als Speedmaster fan kan ik deze omgekeerde panda toch ook wel gebruiken.

1 like