Inderdaad. Inschrijving, hmmmm
Nu al 250 euro verdienen op je inschrijving⦠wacht dan gewoon tot je hem hebt.
Hij heeft vast gewoon geen 5300 euro en probeert er nu al iets mee
Precies.
Werkkapitaalfinanciering nodig
Ik ben verder helemaal niet ongeduldig of zo maar hij mag er wel gewoon morgen zijnā¦
@Teunan87: wordt er nog iets geregeld met de pick up op een gezamelijk NL locatie? Anders laat ik 'm in Eindhoven bij S&C bezorgen als dat kan.
Ik heb vandaag per mail de Tourbillion Boutique in Aādam aangegeven. Leuke samenkomst plek toch?
ik heb ook de vraag gekregen waar hij mag worden bezorgd. Een gezamenlijke NL locatie lijkt mij nog steeds de leukste plek! Dus wat mij betreft: Graag!
Gaaf dat zoveel forumleden er eentje hebben! Ik zat stiekem uit te kijken naar het moment dat mijn favoriete columnist āThe Watch Snobā de Speedy Tuesday zou fileren, maar hij was ongebruikelijk positief. Op een vraag over de trend van samenwerkingen tussen gerenommeerde merken en blogs antwoordde hij:
āI donāt mind the Speedy Tuesday Speedmaster at all, and quite honestly, I think itās no more implausible to design a watch around a tradition established on the Internet than it is to design a watch around anything else. Taken on its own, itās an attractive watch (Iāve been occasionally wishing for legible-in-the-dark subdials on a Speedmaster for years, by the way) and I didnāt read it as a celebration of a hashtag per se, as much as a thank you to the online community thatās supported Omega and the Speedmaster for many, many years. It could be much, much worse, believe me.ā
Hodinkee brengt tegenwoordig aan de lopende band LE uit. Dat gaat dan weer wat verā¦
Klopt, maar die Vacheron Constantin vind ik stiekem supergaaf en ook āechtā limited met 36 stuks. Voordeel is ook dat ik niet serieus hoef de overwegen om 'm aan te schaffen en gewoon kan genieten van de plaatjes, zonder dat āhad ik maarā¦ā gevoel dat ik steeds heb als ik de Speedy Tuesday zie.
ik heb de vraag van Omega gekregen waar ik hem wil ophalen. Komt er nog een gezamenlijke plek, of moet ik hem maar bij S&C in Grunn laten bezorgen?
We kunnen m.i. altijd nog een treffen afspreken. Gezien de drukke agenda en de potentiele afstand tot eventuele centrale levering heb ik voor de dichtstbijzijnde gekozen (S&C Einhoven) en ondertussen bevestigd gekregen dat dat geregeld wordtšš»
Zie ik je daar!
Een meeting kan altijd nog nadat iedereen em ontvangen heeft. Komende tijd ff druk met Baselworld
Ik vind hem supergaaf, maar was weer eens te laat. Mocht iemand hem besteld hebben, maar daar toch op terug willen komenā¦
Deze link mag niet ontbreken in deze topic Full HD boekje Omega Speedmaster 60 jaar
Thanks @RobertGerard
Binnen 4 uur, 15 min en 31 sec waren de 2012 speedytuesdays gereserveerd.
btw ik heb S&C Rotterdam als locatie opgegeven.
Leuk filmpje hieronder:
Ik vind 'm er erg goed zien zo
Leuk filmpje⦠wachten duurt langā¦