Hier ook een…
Ouch die is geweldig! Mag zeker wel een duit of twee gaan kosten
Nice! Wel echt een klok voor erbij met die kleurencombi.
Is het dan niet leuker met Fratello iets te regelen voor de NL kopers. Volgens mij zijn er behoorlijk wat.
Ik denk zo rond de 7000.- net als de andere stalen automatic speedmasters. Wel n erg mooi ding trouwens.
Leuk idee
En waarschijnlijk snel met veel korting te krijgen.
Wel goed als hij dunner is geworden door nieuw saffier. Nu nog hopen dat ie dunner is geworden door het saffier aan de onderkant want daar zit 't grootste probleem.
Van de nieuwe automatische Speedy ben ik wat minder onder de indruk, maar dat komt met name door de grootte (categorie 44mm+). Kleurencombinatie is wel geslaagd.
Meeting is een leuk idee. Er zijn sowieso 15 (NL) vrienden die er een besteld hebben dus dat is al een mooi clubje voor een meeting Will keep it in mind.
Carpoolen Teunan87 ?
Hij is fors inderdaad maar draagt helemaal niet groot. DSOTM past immers om mijn pols…
Dat klopt. Als de hoogte ook wat minder is dan scheelt dat ook weer. Zal em in Basel eens passen.
Jij mag in Basel binnen om te passen?
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ben team member bij Fratello Watches. Meesten kennen me hier vanwege Watches & Pencils. Wordt ook maandelijks op Fratellowatches.com gepubliceerd.
Ah, dat is u.
Superidee! Count me in (mits niet op vakantie ofzo). Lijkt me geweldig.
Wel mooi om te weten dat er 15 aan nederlanders zijn verkocht
Heb je toevallig ook al wat inside info wanneer hij te verkrijgen is? De zomer is een rekbaar begrip natuurlijk
2012 stuks * 5300 Euro = ongeveer 10, 7 miljoen Euro
Goede business voor Omega zo een samenwerking
vraag me toch af: Op https://www.hodinkee.com/articles/the-omega-speedmaster-speedy-tuesday-limited-edition-a-wristwatch-dedicated-to-the-chronographs-soci staat dat hij 6500 dollar gaat kosten. Ik kan dat met de huidige wisselkoers niet rijmen met de 5300 euro die ik er voor ga betalen. Dan had ik eerder 5600 dollar verwacht.
Iemand enig idee hoe dat zit?
De eerste voorinschrijving staat te koop Als er nog balende leden zijn (niet mijn ad)
http://link.marktplaats.nl/m1135522637?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Volgens mij gaan er wel wat meer dan 15 naar NL. Maar goed, een inschrijving verkopen? Hmm.