Nieuwe #speedytuesday Speedmaster!

Smaken verschillen en dat is maar goed ook :slight_smile: Toch zijn er genoeg die het een zeer geslaagde combinatie vinden. Blijkt wel uit het feit dat het horloge in nog geen 2 dagen volledig uitverkocht is en de verzoeken bij Fratello Watches en Omega binnen blijven stromen…

Er zijn liefhebbers die zeggen dat ze de kans niet hebben gekregen. Het ging inderdaad snel, maar ik hoop dat ik middels dit bericht de Horlogeforum-leden toch genoeg bij de mogelijkheid heb betrokken.

Thanks voor ieders support,
Teun

PS nu begint het lange wachten :sleeping:

5 likes

Ik ben je in ieder geval zeer erkentelijk!

1 like

je hebt ons zeer snel geĆÆnformeerd! En uiteindelijk lukte het me vandaag ook nog.

Wel benieuwd hoeveel er naar mensen van het HF gaan, maar ook hoeveel er überhaupt in Nederland te zien zullen zijn!

Kan mij wel bekorenšŸ˜‰

1 like

En dan maar klagen over limited edition nr 689 :smiley:
Verzamelaars zien dit natuurlijk niet enkel als een leuke klok, maar ook als een solide investering. Altijd fijn als je in the end zo goed als geen kans op verlies hebt.

Dat zou dan echt een rukinvestering zijn… normaal maak je rendement op investeringen…

3 likes

Ja, maar vergeet niet dat je ondertussen wel enkele jaren geniet hebt gehad van je klok…

Ik heb ook aangegeven om het op een andere manier te regelen. Kreeg net een (net) mailtje van Omega dat ze de komende weken contact gaan opnemen om een oplossing te bespreken qua levering.

Zo maar een idee: Maken we er een mini-Omega-Speedy-Tuesday meeting van, van de mensen die hem ook hebben besteld en niet in Duitsland of verder willen ophalen?

grt
Bob

Zo’n mailtje kreeg ik net ook.

Ik ga kijken of ik 'm kan ophalen bij een AD in de buurt zoals bij Pertijs in Breda of bij Schaap/Citroen in bv Den Bosch of R’dam.

Kijken of dat kan.
Anders wellicht bij de Tourbillion Boutique in A’dam, die is van Swatch toch?

Meeting daar of daarna is een leuk idee.

ik woon in het noorden maar vind het wel leuk om hem met meerdere op te halen, vandaar het idee…

Weet ook niet of de Schaap en Citroens er enthousiast van worden, aangezien de verkoop juist buiten de dealers om wordt gedaan…

Tourbillion A’dam zou daar geen probleem mee moeten hebben. Dat proberen?

Ik sta op de wachtlijst…wie weet sluit ik nog aan (wel echt een long shot hĆØ?).

1 like

Ik zou verwachten dat RJ er wat moois omheen bouwt
Hij en zijn team zijn de drijvende kracht achter de ontwikkeling van de Speedy

Lees net dat die kans heeeeeel klein is.

Wie hebben hier nu gemazzeld en hebben het horloge te pakken?
Bauhaus
BobT?
…wie nog?

1 like

Damn, deze is ook mooi!!!

Heb er ook eentje :sunglasses:

1 like

Te gek! Maar weer te groot voor mijn vlerken.

Ik heb er ook een te pakken gekregen. De boutique op de PC hooft dacht ik zelf ook aan als ophaalpunt.

1 like