Nieuwe #speedytuesday Speedmaster!

:joy:. Ach, het was wel gezellig, dus wat dat betreft :wink:

2 likes

De broad arrow speedmaster 3594.50
Ook echt een top wijzerplaat.

En die “Speedy Tuesday” moet op een 1171 band toch heel mooi staan?

Nee, is andere mattering.

Ja, en die wil in ieder geval (bijna) niemand.

Waarom eigenlijk niet, als ik mag vragen?
De CK2998 limited bedoel ik

Ja? Volgens mij de moeite waard. Anders de band laten voorzien van een schuurbeurt met juiste korrel. :grin:

1 like

Omdat je wel kunt verwijzen naar een mooi referentienummer zoals de 2998 maar hij staat er veel te ver vanaf. Die kleurstelling heeft niets te maken met het origneel.

Deze staat er misschien ook wat verder af maar spreekt veel meer aan door de kleurstelling.

1 like

Dat denk ik ook, deze kun je eenvoudig laten borstelen, eventueel kan een 1450 ook. Ik heb altijd wel het idee dat de oude bracelets minder mooi op de kast aansluiten.

VInd hem in elk geval prachtig! Het logo staat hem goed.

Hier ook twijfels over de lume dials. Verder vind ik 'm (…dare I say it?) perfect.

Na ongeveer tienduizend keer te hebben gerefreshed en Omega blijft volhouden dat ik het later nog een keer moet proberen, geef ik het op.

Veel plezier voor degene die er wel op tijd bij was, ik hoop op echte liefhebbers.

@Erik_de_Gast Het kan nog wel (recent bericht van Omegaforums.net):

probeer het al de hele dag, De F5-knop is versleten, maar helaas…

Omdat hij te blauw is waarschijnlijk …
Anyways een Speedy is een speedy is een Speedy …
Blijft mooi

Voor de rest doet de community zijn werk en drijft de 321, 861 prijzen op
Hierdoor worden “limited” op 5.000+ vanzelf als normaal beschouwt
Fantastische marketing, petje af

Maar zowaar, laatste poging en yessssssss…

4 likes

Heb 't ook stiekem nog niet opgegeven hoor, maar iig minder geluk dan @BobT, proficiat!

de aanhouder wint Erik, hopelijk geldt dat ook voor jou!

1 like

Daar heb je wellicht een punt. Maar ik denk dat @Ko-Banden hier toch ook wel wat mooie bandjes voor kan maken…

1 like

Je moet alleen wel de listprijzen vergelijken… Niet de listprijzen van limiteds met de nieuwprijzen van een gewone in de grijze handel…

ja en nee

uiteindelijk gaat het erom wat je ervoor betaalt. Weet niet wat de ‘gewone’ speedy als listprijs heeft, maar je haalt hem bij Pange of Ten2Two voor 3400 euro op.

Deze Speedytuesday kost 5300 euro, daar zal je geen dubbeltje afkrijgen vrees ik. Dus is hij toch wel bijna 2k duurder

(maar o zo mooi!!!)

Volgens mij ben ik de enige die de band niet mooi vindt.

Edit: banden, nato ook niet heel erg geslaagde kleurencombi imho